Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:55:08 GMT

ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۹۴۸

ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه خبری تایمز آو اسرائیل به نقل از اداره سایبری رژیم صهیونیستی نوشت گزارش‌هایی از حمله سایبری به ده‌ها وب‌سایت اسرائیلی دریافت کرده است.

سرویس امنیت سایبری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده در حال بررسی وضعیت است. تصاویری که از این حمله سایبری در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد عبارت «آماده یک غافلگیری بزرگ باشید» به زبان انگلیسی و عبری در صفحه این وب‌سایت‌ها نمایان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته تایمز آو اسرائیل، هیچ شاهد و یا مدرکی که نشان دهد چه کسی پشت این حملات است در دسترس نیست. اما این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد ایران به دنبال انتقام جویی و حمله سایبری به اسرائیل است و شرکت‌ها و آژانس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی منتظر حملات سایبری از سوی تهران و یا نیرو‌های وابسته به آن هستند.

چندی پیش در بندر شهید رجایی ایران یک حمله سایبری ناموفق صورت گرفته بود که منشاء آن را رژیم صهیونیستی اعلام کردند و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تلویحا به نقش این رژیم در حمله سایبری به این بندر اشاره کرد. آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در این خصوص گفت «ما به استفاده از ابزار‌های مختلف نظامی و تکنیک‌های تخصصی جنگ، برای آسیب رساندن به دشمن ادامه خواهیم داد.»

خبر‌ها درباره نقش رژیم صهیونیستی در حمله سایبری به بندر شهید رجایی ایران نخستین بار در نشریه واشنگتن پست منتشر شد. 

بلافاصله پس از این حمله سایبری، مقامات بندر آن را کشف کردند و به سرعت سیستم را به مدیریت دستی بارگیری و تخلیه بار تغییر دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله سایبری رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران