Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت: در بخش آموزش مجازی باید بیشتر به مهارت آموزی و آموزش همگانی بپردازیم، چرا که خواندن لیبل موادغذایی مهارتی است که مردم باید داشته باشند و بدانند چگونه بخوانند و برای انتخاب آن، تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا، مرتضی عبداللهی با بیان این که «آموزش مجازی فرصتی ایجاد می‌کند تا ما بتوانیم این امکان را فراهم کنیم، رقابت سالم در تدریس نیز شکل بگیرد»، گفت: در بخش آموزش مجازی باید بیشتر به مهارت آموزی و آموزش همگانی بپردازیم، چرا که خواندن لیبل موادغذایی مهارتی است که مردم باید داشته باشند و بدانند چگونه بخوانند و برای انتخاب آن، تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آموزش مجازی با سناریونویسی نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد.

وی افزود: یک رسالت مهم ما در انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، آموزش عمومی است و فقط ویژه عموم مردم نیست بلکه شامل بیماران و پزشکان نیز است.

معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور ادامه داد: اگر بتوانیم دوره های مجازی راه اندازی کنیم، شاید بتوانیم زمان‌هایی که بدون برنامه هستیم را به آموزش مجازی اختصاص دهیم چرا که وقتی پای آموزش به میان می‌آید، کیفیت برای ما مهم می‌شود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اینکه دکتر زالی به این مسئله اشاره کردند که از نسل اول و دوم دانشگاه به خوبی عبور کردیم و در حال حاضر وارد نسل سوم خواهیم شد، بیان کرد: نسل سوم دانشگاه شاخصه‌هایی دارد که شامل بین‌المللی سازی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، وی در پایان گفت: آموزش مجازی فرصتی ایجاد می‌کند تا ما بتوانیم این امکان را فراهم کنیم، رقابت سالم در تدریس نیز شکل بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواد غذایی مضر برای سلامت قلب

برخی از مواد غذایی برای سلامت قلب مضر هستند و می‌توانند آن را ضعیف کنند. یک متخصص طب سنتی برخی از مواد غذایی مضر برای قلب را نام برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • مواد غذایی مضر برای سلامت قلب
  • خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!