Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود، نوشت: رژیم صهیونیستی از زمان اشغال فلسطین تاکنون اینقدر شکننده، لرزان و رو به انهدام نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: رژیم صهیونیستی از زمان اشغال فلسطین تاکنون اینقدر شکننده، لرزان و رو به انهدام نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نابودی این رژیم تروریستی و آزادی قدس، کمترین خون بهای چهره بین المللی مقاومت و اسطوره مبارزه با تروریسم، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی فلسطین کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر حفظ جایگاه فرمانداران، گفت: تمامی دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدرضا مرتضوی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان کاشان با بیان اینکه با حضور در کاشان سلسله‌ای از دانش و فرهنگ را در ذهن خود تداعی می‌کند، اظهار داشت: کاشان نقش‌های موثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام داشته است و 27 شهید دوران نهضت امام راحل خود گواه بر این مطلب است.

وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، افزود: با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در تارک آمارها قرار داشته و می‌درخشد و با نگاه به آمارهای مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز داشت: کاشان در حوزه بهداشت و درمان سرآمد در استان اصفهان است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری 7.2 نبوده اما در کاشان این مهم محقق شده است و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی محمدی فشارکی را یکی از فرماندارهای توانمند استان اصفهان دانست و ابراز داشت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.

مرتضوی افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها تعامل و همکاری داشته باشند تا مسیر برنامه‌ریزی شده از سوی فرماندار بدون حاشیه انجام شود چراکه تحقق این مهم در پیشرفت منطقه موثر است و لذا کسی حق ندارد حرمت جایگاه فرمانداری را خدشه‌دار کند و پیگیری شده است تا با حواشی صورت گرفته در سطح استان برخورد شود.

وی ضمن اشاره به اجرای عملیات وعده صادق و انجام یک اتفاق متفاوت در جهان گفت: پس از شش ماه رفتارهای جنایتکارانه رژیم خبیث صهیونیستی نسبت به مردم بی‌پناه غزه و فلسطین و به تجود آوردن شرایط خاص و کشتار مردان و زنان و کودکان بی‌گناه شرایطی را رقم زدند که باید پاسخی دریافت می‌کردند و مشخص شد این رژیم هیمنه پوشالی دارد و ابهت پوشالی این رژیم ریخت.

مرتضوی تصریح کرد: امپراتوری رسانه‌ای دشمن سعی داشت با وارونه جلوه دادن حوادث خود را از جنایات تبرئه کند و دشمن سعی کرد با حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه معادلات را به نحو دیگری معنا کند و سمت و سوی تمرکز جهانیان را تعییر دهد اما وعده صادق به‌نحوی در دنیا جایگاه ترسیم شده رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه در طول 70 سال گذشته به رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم حمله نکرده است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهایی که با اقدامات وعده صادق به دست آورد بر هم زدن معادلات جهانی بود و کشورها با حمایت خود از رژیم صهیونیستی سعی داشتند عدم توان مقابله با این رژیم را تداعی کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد
  • اسرائیل بهای جنایت علیه فلسطینیان را خواهد پرداخت
  • انهدام کامل بزرگ‌ترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ تن رسید
  • انهدام کامل بزرگترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده های اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید
  • انهدام کامل بزرگترین کارخانه داروسازی غزه توسط جنگنده های اسرائیل