Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمی ارفع گفت: از همان ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی تاکید امام جمعه مشهد بر این بود که این کمک ها در قالب مسجد محوری و محله محوری انجام شود از این رو دبیرخانه این قرارگاه را در امور مساجد شکل دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع » در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: در ابتدای سال گذشته سیل تنها تعدادی استان را درگیر کرد اما ویروس کرونا این گونه نبود و تمام کشور را تحت تاثیر قرار داد و علی رغمی که به تمام مردم مشکلات اقتصادی وارد کرد اما مردم خود به اسم های مختلف به کمک دیگر اقشار نیازمند شتافتند که این به برکت انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده دفتر امام جمعه مشهد افزود: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا هم دستگاههای حاکمیتی و هم ظرفیت های مردمی پای کار آمدند و کمک رسانی شروع شد اما روز نیمه شعبان با فرمان آقا با ابنکه مطلع بودند تعبیر رزمایش بزرگ‌ مواسات ‌و همدلی و کمک مومنانه را مطرح کردند.

 

وی اظهار داشت: به تعبیری این اقدام به معنی آن بود که این کار با پرهیز از موازی کاری و تشکیل یک قرارگاه صورت گیرد لذا ۱۴ نهاد پای کار آمدند و قرارگاه مواسات  همدلی شکل گرفت.

 

حجت الاسلام فاطمی ارفع بیان کرد: از همان ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی تاکید امام جمعه مشهد بر این بود که این کمک ها در قالب مسجد محوری و محله محوری انجام شود از این رو دبیرخانه این قرارگاه را در امور مساجد شکل دادند.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مواسات و همدلی خیریه آبشار عاطفه ها کمک به نیازمندان قرارگاه مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن سفره افطاری در مسجد بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم + تصاویر

یکی از آیین‌های معنوی و بسیار با ارزش و با اهمیت ماه مبارک رمضان دادن افطاری و پذیرایی از روزه داران است. همزمان با ماه مبارک رمضان به همت پایگاه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) در مسجد بقیه الله (عج) واقع در محله شهر قائم شهرستان قم برای چندمین بار پهن شد و از روزه داران پذیرایی به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - قم

بیشتر بخوانید:

ضیافت افطاری در خیابان امام رضا (ع) به مناسبت میلاد امام حسن (ع) + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پهن شدن سفره افطاری در مسجد بقیه الله (عج) محله شهرقائم قم + تصاویر
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • پهن شدن سفره افطار کریمانه امام حسن مجتبی (ع) در محله شهید اصلانی مشهد
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد