Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری  مراسم تشییع  و اقامه نماز بر پیکر پنج شهید حادثه شناور کنارک، پیکر دو شهید آن به نام‌های ناوبان دوم مهدی‌رازی و مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر ناوبان یکم مکانیک مصطفی پویان‌فر در چاه تلخ جنوبی تنگستان، ناوبان سوم عرشه حسین سپهری اهرمی در اهرم و ناواستوار یکم الکترونیک سید منصور موسوی‌نژاد در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان به خاک سپرده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش بوشهر پیش از ظهر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: ۴۱ سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد که نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

 ناخدا یکم جعفر تذکر با تاکید بر پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام اظهار داشت: پاسداری از خون شهدای گرانقدر مهمترین رسالت مردم و مسئولان است و نباید از این وظیفه غافل شد.

وی، شهدا را مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است.

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در بوشهر ادامه داد: این مقاومت  و اقتدار سبب شده هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم به خود ندهد.

کد خبر 4931548

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروی دریایی ارتش شناور کنارک ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات روابط عمومی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم