Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات و پیگیری‌ از مراجع قضائی و انتظامی استان هرمزگان نشان داد این ادعا کذب است و اساسا فیلم منتشرشده مربوط به ایران نیست. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، از شب گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در توضیحات آن ادعا شده است پدری در میناب هرمزگان به دلیل فقر مالی سه کودک خود را به دار آویخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز رسانه قوه‌قضائیه اعلام کرد، تحقیقات و پیگیری‌ از مراجع قضائی و انتظامی استان هرمزگان نشان داد این ادعا کذب است و اساسا فیلم منتشرشده مربوط به ایران نیست.

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی

ریشی سوناک شنبه شب (به وقت محلی) با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر شد، بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه، تشدید تنش، برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق ادعا کرد: من حمله بی ملاحظه ایران علیه اسرائیل را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنم. ایران بار دیگر نشان داد که قصد دارد در حیاط خلوت خود آشوب به‌پا کند.

وی با بیان این ادعا که «بریتانیا به دفاع از امنیت اسرائیل و همه شرکای منطقه‌ای خود از جمله اردن و عراق ادامه خواهد داد» افزود: «ما در کنار متحدانمان، فوراً برای تثبیت وضعیت و جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌ها کار می‌کنیم.»

نخست وزیر انگلیس بدون اشاره به جنایات آشکار رژیم صهیونیستی در غزه ادعا کرد: هیچ کس نمی‌خواهد شاهد خونریزی بیشتری باشد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سوناک: اقدام ایران بی‌سابقه بود/درباره جلوگیری از تشدید تنش‌ها با نتانیاهو صحبت می‌کنم
  • هشدار جدید ایران به آمریکا و اسرائیل
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • رئیس اسرائیل : به کنسولگری ایران حمله نکرده بودیم
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در کرمان
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در کرمان
  • واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • پهپادهای انتحاری ایران در راه رسیدن به اسرائیل