Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رانندگان خودرو‌های عبوری در جاده‌ خاوران پس از دیدن صحنه‌ تصادف و همچنین مسدود شدن جاده، سراسیمه برای درخواست کمک با سامانه‌ی تلفنی آتش نشانی تماس گرفتند که ستاد فرماندهی این سازمان ساعت ۱:۱۵ دقیقه بعداز نیمه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ به همراه تیم نجات ۱۵ را به جاده‌ی خاوران، روبروی مرکز تعویض پلاک خودرو اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدرعلی بهرامی فرمانده‌ آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه کامیون تریلی در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به دلیل نقص فنی در کنار جاده متوقف شده بود که ناگهان یک دستگاه کامیون کمپرسی از راه رسید و به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرد.
وی با اشاره بروز خسارات سنگین به هر دو کامیون و نیز مصدوم شدن هر دو سرنشین تریلی، اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده‌ ترافیکی در اطراف صحنه‌ تصادف، مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند.


این فرمانده آتش نشانی گفت: هر دو مصدوم این حادثه بلافاصله با کمک آتش نشانان پس از حضور عوامل اورژانس در محل تصادف، با احتیاط و به وسیله برانکارد به آمبولانس منتقل شده و به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند.
بهرامی افزود: پس از حضور عوامل راهور منطقه و انتقال خودرو‌های حادثه دیده به حاشیه‌ی امن جاده، نیرو‌های آتش نشانی به منظور جلوگیری از تصادفات بعدی، سطح جاده را از گازوئیل ریخته شده از کامیون ها، پاکسازی کرده و سپس مسیر عبور خودرو‌ها را با همکاری پلیس راهور منطقه باز کردند.
وی گفت: علت اصلی بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 تصادف تصادف کامیون کمپرسی و تریلی آتش نشانی حیدرعلی بهرامی 2نفرجان باختند فرمانده‌ آتش نشانان اعزامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تصادف آتش نشانی 2نفرجان باختند آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.   به گزارش ایسنا، با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.   در این شرایط نیرو‌های عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.   بنابر اعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن دارو‌های کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.   در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • آتش‌سوزی در پامنار