Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر کرمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاحظات برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر و مسافرت‌ها عنوان کرد: مردم از برگزاری مراسم نوعید در مساجد و منازل خودداری کنند.

وی از همه دستگاه‌های دست اندرکار درخواست کرد به منظور پیشگیری از گسترش و ایجاد موج احتمالی بیماری کرونا ویروس ملاحظات عنوان شده را مورد تاکید قرار داده و اجتناب از برگزاری مراسم نوعید توسط عموم مردم را اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم عید سعید فطر و کاهش زمان مراسم به حداقل ممکن تاکید کرد و گفت: اجتناب از توزیع هرگونه مواد خوراکی و نذورات در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر نیز مورد تاکید است.

وی خواستار در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای پیشگیری از ورود مسافران در ایام پیش رو به ویژه مسافران استان‌های پر شیوع کنونی شامل خوزستان، لرستان، تهران و موارد مشابه به همدان شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه در حال حاضر همدان در وضعیت ثابتی از بیماری کرونا قرار دارد گفت: اگر مردم رعایت نکنند امکان افزایش آمار مبتلایان وجود دارد.

ابراهیم جلیلی با بیان اینکه طی هر ۲۴ ساعت ۵۰ تا ۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان همدان بستری و ۳۵ تا ۴۰ نفر ترخیص می‌شوند، گفت: اگر مردم رعایت نکنند ممکن است آمار افزایش یابد اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجتماعی امکان کاهش وجود دارد.

وی تصریح کرد: فعلاً وضعیت ثابت است و چندان نگرانی خاصی در استان همدان نیست و همکاران در مراکز درمانی آماده ارائه خدمات هستند.

جلیلی با اشاره به اینکه پلاسما درمانی برای بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان آغاز شده است، گفت: در این روش آنتی‌بادی تولید شده از بیماران بهبودیافته کرونا به بیماران بدحال تزریق می‌شود.
 

کد خبر 4931274

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر کرمی دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا ابراهیم جلیلی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا بیرجند ایلام کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس

با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، مناطق مختلف استان شاهد بارش باران بود، بارانی که از شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد  و از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است