Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اجرای 10 عنوان برنامه همزمان با سوم خرداد در شهرستان نهاوند بر لزوم تببین آرامان قدس شریف و دفاع مقدس میان نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین و فوق‌العاده‌ترین عملیات‌های نظامی ما در دوران دفاع مقدس است که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رسانه‌ها همواره در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای دارند که در این روزها نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا بار دیگر مسئولیت سنگینی عهده‌دار هستند و امیدواریم از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اهمیت این روز را به نسل جوان معرفی کنند.

مختاری ادامه داد: توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره)، تصمیم‌گیری منطقی فرماندهان سپاه و ارتش در کنار یکدیگر، ایمان و اخلاص فوق‌العاده رزمندگان و انسجام و وحدت ملی ازجمله عوامل پیروزی عملیات بیت‌المقدس بوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: با تشکیل ستاد گرامیداشت سوم خرداد، بیش از ۱۰ عنوان برنامه کلی فرهنگی و مسابقات مجازی و آذین‌بندی ادارات و شهر در سطح شهرستان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهیم کرد.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان نهاوند برگزار نمی شود

مختاری گفت:  به خاطر شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود ولی از ادارات شهرستان خواسته‌ایم با تولید محتوا ، عکس ، کلیپ و غیره در فضای مجازی شهرستان اهمیت این روز و سوم خردادماه را برای مردم و نسل جوان تبیین کنند ، وی برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در روزهای ارزشمند و تاریخی چون سوم خرداد یادآور ایثارگری و استقامت مردم غیور و انقلابی کشور در دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: برخی از برنامه‌های به‌صورت مجازی از طریق تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد تا فاصله‌گذاری اجتماعی که مدنظر دستگاه‌های بهداشتی است دچار خلل نشود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه با اشاره به شناسایی 7 هزار و 500 خانوار آسیب‌دیده از بحث کرونا در شهرستان نهاوند، گفت: از این تعداد با توجه به پالایش اسامی افرادی که تحت پوشش خدمات کمیته امداد و بهزیستی بودند به 6 هزار و 500 خانوار کاهش یافت.

وی بابیان اینکه در این راستا باهدف حفظشان و منزلت او اجرای عدالت در توزیع سه جلسه کمک مؤمنانه در شهرستان برگزار شد، گفت: در حال حاضر دو مرحله رزمایش کمک مؤمنانه انجام‌شده که در مرحله نخست یک هزار بسته هرکدام به ارزش 300 هزار تومان و در مرحله دوم که نیمه ماه رمضان هم‌زمان با میلاد امانم حسن(ع) برگزار شد 2 هزار بسته به ارزش 170 تا 200 هزار تومان بین خانوارهای نیازمند شناسایی‌شده اهدا شد.

توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند نهاوند در رزمایش کمک مومنانه

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه تاکنون 3 هزار بسته معیشتی با بهره‌گیری از نیت خیر مردم، گروه‌های جهادی و مردمی در قالب طرح کمک مؤمنانه در همه مناطق شهرستان نهاوند توزیع‌شده است، گفت: مرحله سوم این رزمایش با محوریت پایگاه بسیج مسجد محمدیه در روز عید سعید فطر اجرا می‌شود.

وی گفت: در این رزمایش سعی بر آن است با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی و همچنین حمایت سپاه انصارالحسین استان همدان 3 هزار و 500 خانوار باقی‌مانده را تحت پوشش خدمات ببریم و برای فاز نخست اجرا به 6 هزار 500 خانوار شناسایی‌شده آسیب‌دیده کمک‌های مردمی را برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به کمک 1 میلیارد و 800 میلیون تومانی مردم نهاوند به هم‌وطنان سیل‌زده شمال و جنوب کشور طی سال گذشته، گفت: مردم نهاوند مردم مؤمن، انقلابی و نو دوست هستند و همواره در سخت‌ترین شرایط اقتصادی همراه و یاریگر مؤمنان نیازمند بوده‌اند.

وی افزود: در کنار بسته‌های توزیع‌شده توسط سپاه ناحیه نهاوند در طرح رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 1 هزار و 200 بسته معیشتی نیز توسط آستان قدس و 4 پایگاه بسیج ما به‌صورت مستقل با بهره‌گیری از توان خیری خود توزیع کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند سپاه انصارالحسین ع استان همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند شهرستان نهاوند کمک مؤمنانه دفاع مقدس سوم خرداد هزار بسته نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی ظهر امروز در اولین شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین در سال‌جاری با تقدیر از فعالیت‌های سال گذشته شورا افزود: اقدامات در مبارزه با مواد مخدر در چند عرصه باید انجام شود ابتدا اقدامات سلبی، سپس اقدامات ایجابی است.

وی ادامه داد: متولیان آموزش و امور فرهنگی در شهرستان می‌توانند در این امر مؤثر باشند و بدون برنامه در این مسیر هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود

فرماندار فامنین تصریح کرد: باید هدف‌گذاری و چشم انداز درستی در این زمینه داشته باشیم

حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که در این حوزه با آنها مواجه هستیم به سه دسته تقسیم می‌شوند اول عده‌ای آسیب زا هستند، دوم عده‌ای آسیب دیده و عده‌ای نیز مخاطبین اصلی هستند که افراد در معرض آسیب هستند و باید برای این افراد برنامه درست داشته باشیم

وی تأکید کرد: در این حوزه باید از انجام کار نمایشی و سطحی پرهیز شده و این موضوع به صورت جهادی دنبال شود

فرماندار فامنین اظهار داشت: لازم است برای نقاط مختلف آلوده در سطح شهرستان برنامه‌های اساسی داشته باشیم و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود

حسینی بیان داشت: در این عرصه از فرهنگ سازی نباید غفلت شود.

کد خبر 6081357

دیگر خبرها

  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • اجرای طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد