Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان با بیان اینکه با ملاحظات پروتکل‌های بهداشتی، برای انجام فعالیت‌های مرتبط با این مناسبت پیش بینی تشکیل ۹ کارگروه به انجام رسیده است، گفت: پدید آوردن احساس تکلیف در همگی دستگاه‌ها و محوریت آن‌ها توسط مردم امری لازم و ضروری برای حفظ این دستاورد و برکات فراوان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه افزایش روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه و تقویت وحدت و همدلی در میان مردم از ثمرات بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، گفت: فرآیند بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان از نیمه دوم فروردین با دریافت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی آغاز شد و تاکنون ۹۰ دستگاه اجرایی برنامه‌های عمومی و دستگاهی خود را در بزرگداشت دفاع مقدس با یک هزار و ۵۰۰ برنامه اعلام کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مختص دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیست، بلکه همگان و بویژه بخش خصوصی نیز وظیفه دارند تا این مناسبت بزرگ را پاس داشته و برای اعتلای آن بکوشند، گفت: اجرای برنامه‌های مؤثر و فراگیر در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جمله اقداماتی است که باید توسط کارگروه‌های تخصصی ارائه شود.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از ۱۰ هزار رزمنده استان سمنان تجلیل خواهد شد، ابراز کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان از ۹ کارگروه شامل نیرو‌های مسلح، خانواده، زنان، کودک و نوجوان، جوانان، دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و تشکل‌های مردم نهاد و غیره تشکیل‌شده است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ویروس کرونا بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دفاع مقدس در استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: شهدای محور مقاومت نقش بسیار پر رنگی در منطقه و دفاع از مسجد الاقصی داشته اند و نتیجه آن سر درگمی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه است.
وی افزود: در حادثه تروریستی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق که سیزدهم فروردین امسال رخ داد ، سردار زاهدی و تعدادی از هم رزمانشان به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
سردار بوعلی افزود: در این یادواره ها تلاش می کنیم سیره شهدای مقاومت را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین کنیم

در پی شکست‌های رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه ، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین  ۱۴۰۳ هواپیما‌های این رژیم جعلی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در دمشق مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر آن ، سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل شدند.

 سردار سید محمد حسین ‌زاده ‌حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از میهن ، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۶۵ سالگی و بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شد و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.




دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم