Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره اقبال نیا از پرداخت 990 میلیون ریال کمک از زمان شیوع بیماری کرونا به مدد جویان تحت پوشش این نهاد در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی در دو بخش رخ و کدکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره اقبال نیا، رئیس بهزیستی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 45 سبد کالا و لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده هر کدام به ارزش 2 میلیون و 200 هزار ریال بین خانواده های مددجویان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر زیر پوشش مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ در دو بخش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تا به امروز هم 52 سبد غذایی به ارزش 104میلیون ریال در قالب رزمایش همدلی مومنانه بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در این دو بخش توزیع شده است.

اقبال نیا گفت: این بسته های غذایی شامل: برنج ،روغن، حبوبات، ماکارانی قند، سویا، رب، گوشت گوسفند و مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط بهزیستی شهرستان تربت حیدریه و با همکاری خیران و مردم نوع دوست منطقه رخ و کدکن بین مددجویان این مناطق توزیع شدو تا پایان ماه مبارک ادامه دارد .

رئیس بهزیستی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت وضعیت مدد جویان و شرایط سخت کرونایی با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ 190 میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب خانواده این افراد واریز شده است.

مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ، در بخش های رخ و کدکن 955 مددجو شامل: معلولیت های جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی، ضایع نخایی، اعصاب روان در حوزه توانبخشی و امور اجتماعی تحت پوشش دارد.

در حال حاضر هزار معلول از خدمات بهزیستی تربت حیدریه بهره مند هستند که از این تعداد، ۴۲ نفر ضایعه نخاعی، ۲۵۴ نفر اعصاب و روان، ۵۳۷ نفر بینایی، یکهزار و ۶۶۰ نفر جسمی و حرکتی، ۴۳۵ نفر ذهنی و همچنین ۶۱۶ نفر شنوایی دچار معلولیت هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون ریال تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه