Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:43:02 GMT

بازگشت مایک آهنین؛ تایسون آماده برای مبارزه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۶۰۹

بازگشت مایک آهنین؛ تایسون آماده برای مبارزه

انتشار ویدیویی جدید از مایک تایسون، بسیاری را حیرت زده کرد. مایک آهنین حالا آماده بازگشت به رینگ است.

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون 53 ساله مدتی است تمرینات خود را از سر گرفته و رسما اعلام کرده حاضر است یک بار دیگر دستکش به دست کرده و برای کمک به سازمانهای خیریه در مسابقات نمایشی شرکت کند. رقیب بزرگ او، ایواندر هالی‌فیلد هم که چهار سال از تایسون مسن‌تر است اعلام کرده او هم تمایل دارد برای کمک به جوانان آسیب‌دیده از بحران کرونا در مبارزه‌های نمایشی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شایعات مربوط به احتمال نبرد سوم این دو زمانی قوت گرفت که هالی‌فیلد اعلام کرد هنوز هیچ توافقی بین دو طرف انجام نشده ولی به نظر می‌رسد احتمال چنین برنامه‌ای وجود دارد.

در تازه‌ترین اتفاق، چند روز پیش پوستری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تصویر تایسون و هالی‌فیلد را در کنار هم نشان می‌داد. گویا این دو قرار است در یازدهم ژوئیه در عربستان سعودی به مصاف هم بروند.

 

 

 

 

مایک آهنین که در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و در یکی دو ماه اخیر، ویدیوهای جالبی از آمادگی جسمانی خود منتشر کرده بود، این بار برای شبکه اجتماعی چینی ویبو ویدیویی تهیه کرد که در آن به وضوح مشخص بود در بهترین شرایط بدنی قرار دارد و آماده بازگشت به رینگ بوکس است.

تایسون که در این ویدیو پیراهن به تن ندارد، از سیکس پک های خود رونمایی کرد و با نشان دادن عضلات بازو و سپس مشت زدن های سرعتی و قدرتی ثابت کرد که به فرم سابق خود در حال نزدیک شدن است؛ هرچند سن بالا قطعا به وی اجازه نمی دهد تا درخشش جوانی را تکرار کند.

 

 

 

 

نکته قابل ذکر در این ویدیو، سرعت بالای مشت های تایسون بود که هر کسی را شگفت زده می کند. او چنان با سرعت و قدرت اقدام به مشت زدن می کند که یک لحظه یادمان می رود او 53 ساله است.

دیگر نکته جالب این ویدیو، کاهش وزن قابل توجه مایک است. او چند سال پیش بااضافه وزنی قابل ذکر در برنامه ها و رویدادهای ورزشی حاضر می شد و سال گذشته فاش کرد که به کل، تمرینات را کنار گذاشته ولی حالا حداقل مبارزه با هالیفیلد بهانه خوبی برای شروع مجدد تمرینات او شده و در این ویدیو مشخص است که دیگر خبری از اضافه وزن نیست. در انتظار مبارزه رویایی و جذاب او با هالیفیلد خواهیم نشست.

 

 

 

مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • عکس/ اونا گنبد آهنین دارن ما گنبد طلا