Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@04:15:12 GMT

محکومیت ۱۱ نفر در اردبیل به اتهام اخذ رشوه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۷۱۵

محکومیت ۱۱ نفر در اردبیل به اتهام اخذ رشوه

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر عتباتی از تشکیل پرونده‌ای با گزارش اداره کل اطلاعات استان اردبیل در خصوص اقدام به جعل رایانه‌ای، دستکاری در کوتاژهای گمرکی، دریافت رشوه و تضییع حقوق دولتی در استان اردبیل خبر داد.

وی بیان کرد: بر اساس اقدامات قضائی صورت گرفته ۱۱ نفر در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به صدور کیفرخواست و ارسال پرونده این افراد به دادگاه کیفری شماره ۲ اردبیل اشاره کرد و گفت: از ۱۳ متهم این پرونده برای ۱۱ نفر احکام محکومیت شامل حبس‌های طولانی مدت، شلاق، جزای نقدی و انفصال و محرومیت از حقوق اجتماعی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی بیان داشت: ۶ نفر از این افراد، کارمندان گمرک استان‌های اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی بوده و مابقی نیز اقدام به پرداخت رشوه کرده بودند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی در سال جهش تولید بدون هیچ‌گونه اغماضی و مطابق قانون، با فعالیت‌های ناسالم اقتصادی و رانت برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اردبیل رشوه خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت نانوای متخلف در یزد

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده تخلف واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی نان به میزان بیش از پنج میلیون ریال و تکرار تخلف در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر پرداخت ۲۷۳ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال جریمه نقدی معادل ۵۰ برابر میزان کم فروشی و نصب پارچه تخلف به مدت ۲ ماه و تعلیق پروانه کسب و تعطیلی محل کسب به مدت ۶ ماه محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: با گذشت زمان قانونی و قطعی شدن حکم پرونده توسط اداره اجرای احکام رای صادره اجرا شد. 

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، بازرسان جهاد کشاورزی این گزارش تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد