Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:19:03 GMT

درگذشت مادر شهید مصطفی حلاج پور

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۸۳۵

درگذشت مادر شهید مصطفی حلاج پور

حاجیه خانم نصرته شماعی مادر شهید مصطفی حلاج پور از دنیا رفت.

به گزارش ایسنا، ‌شهید معظم مصطفی حلاج زواره اول دیماه سال۱۳۴۳ در شهر زواره چشم به جهان گشود؛ وی دانش آموز سال سوم متوسطه در رشته انسانی بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار در پنجم فروردین ۱۳۶۱ با سمت فرمانده دسته در عملیات فتح المبین در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به پهلو و دست، شهید شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زواره بخاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهید معظم در فرازی از وصیت نامه خود عنوان کرده است: «امت گرامی، به فرموده‌های امام خمینی عزیز گوش فرادهید که پیروزی شما در اطاعت از فرموده‌های این‌ مرد کبیر است و به مجالس قرآن و دعا توجه زیاد داشته باشید. از همشاگردی‌های عزیزم می خواهم در سنگر مدرسه همواره با شیاطین و عمالشان مبارز کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ زنده یاد «فوزیه بکری» مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزندان شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
گفتنی است شهید گرانقدر «جلیل آزادی» سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ و شهید والامقام «جلال آزادی» نیز به فاصله پنج ماه پس از شهادت برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، جبهه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد