Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شهرداد روحانی مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از پایان همکاری اش با این مجموعه خبر داد.

در متن منتشر شده توسط شهرداد روحانی آمده است:

«در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران، در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصتی که به رغم روز‌های تلخ و شیرین، با حضور و حمایت علاقه‌مندان و مخاطبان برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود.

از تک تک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که طی این دوران چهارساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایچاد بستر فرهنگی مناسب، زمینه را جهت گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود صمیمانه تشکر می‌کنم.

امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته، فعالیت‌های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.

شهرداد روحانی/ اول خرداد ۱۳۹۹»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک تهران شهرداد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیران حوزه هنری استان تهران در هفته هنر انقلاب اسلامی با خانواده شهید فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کردند.

در این دیدار تابلو نقاشی اثر خانم فاطمه الله داد که منقش به تصویر شهیده رحیمی بود به خانواده ایشان اهدا شد. شهیده فائزه رحیمی، تنها شهید حادثه تروریستی کرمان از استان تهران و از هنرجویان مدرسه نویسندگی حوزه هنری بود که در مسیر روایت بزم شهادت سردار دل‌ها آسمانی شد.

در ابتدای دیدار مورد اشاره محسن رحیمی رییس حوزه هنری استان تهران گفت: شهید رحیمی معلمی دلسوز، هنرمند و جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود. ویژه برنامه «محفل خاطره» این شهید را بهمن ماه سال گذشته با حضور مادر و دوستانش در شهر قدس برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب نسل جوان مواجه شد.

وی افزود: شهیده فائزه رحیمی از هنرجویان دوره‌های آموزش حوزه هنری بود و وظیفه خود می‌دانیم که ویژگی‌های بارز این شهیده هنرمند را در قالب تولیدات هنری به دانش آموزان و نسل جوان معرفی کنیم.

پدر این شهید در ادامه این دیدار گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از ویژگی بارز فائزه بود. ایشان با حفظ حجاب به دنبال تبلیغ این امر در محیط‌های پیرامونی و تاثیر برای هم نسل‌های خود بود. علاقه روایت نویسی فائزه از خصوصیات و توانایی بارز او به حساب می‌آمد.

کد خبر 6079750 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!