Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز وحدت جهان اسلام و آزادیخواهان دنیا بر سر هدف مشترک آزادی قدس شریف است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت اعلام انزجار از رفتارهای ضد انسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: روز قدس به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی روز جهان اسلام است و در سالیان پس از انقلاب همواره مردم با گرامی‌داشت این روز نفرت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی در طول این سال‌ها هرگاه تهدیدهای رژیم صهیونیستی بیشتر بوده به همان نسبت با شکوه بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مسئولان سلامت مردم را در نظر گرفته و حضور در خیابان‌ها را محدود کرده‌اند و در برخی شهرها هم البته مراسم روز جهانی قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: روز قدس، روز وحدت جهان اسلام بر سر هدف مشترک آزادی قدس شریف است و همه مذاهب و حتی مسیحیان در تمام دنیا تجمعات اعتراضی علیه سیاست‌های ضد بشری صهیونیست‌ها برگزار می‌کنند.

کوچکی‌نژاد تأکید کرد: مردم ایران اسلامی که هر سال با زبان روزه در خیابان‌ها فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دادند، امسال برای با حضور گسترده در فضای مجازی انزجار خود به صهیونست‌های غاصب را اعلام می‌کنند و این کار را جزوی از عبادات رمضان خود می‌دانند.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد روز قدس آزادی قدس شریف روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان امروز (دوشنبه) اظهار کرد: برخلاف انتظار دشمنان، ایران پاسخی قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق داد. این پاسخ غافلگیرکننده بود و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها.

وی افزود: ایران به خوبی از حجم و قدرت سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی آگاه بود و می‌دانست که آن‌ها برای جلوگیری از هرگونه حمله موشکی به اهداف خود، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. به همین دلیل، ایران از تعداد زیادی پهپاد برای فریب و مشغول کردن سامانه‌های دفاع هوایی صهیونیست‌ها استفاده کرد.

رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان تأکید کرد: در همین حین، موشک‌های دقیق ایرانی به اهداف خود رسیدند و مأموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آن‌ها به نقطه‌ای که باید می‌زدند، ضربه زدند و دشمن را به شدت شوکه کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود