Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:00:49 GMT

تخریب ۱۲ ویلا غیرمجاز در کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۹۲۰

تخریب ۱۲ ویلا غیرمجاز در کوهرنگ

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسلم پرویزی مدیر جهادکشاورزی کوهرنگ گفت: با حکم دادستانی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۱۲ ویلا و محل اقامت که از سوی آب منطقه‌ای اصفهان به طور غیرقانونی ساخته شده بود، در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ تخریب شد.

او افزود: این ویلا‌ها به مساحت یک هزار و ۸۸۳ متر مربع در گل آباد بیرگان از توابع بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ ساخته شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از سال ۹۲ اقدام به تصرف و ساخت و ساز در این منطقه کرده و جهاد کشاورزی در بدو کار اخطاریه صادر کرده بود.

او ادامه داد: پس از بی اعتنایی متولیان به اخطاریه جهاد کشاورزی برای پرونده در مرحله تجدید نظر رأی قلع و قمع صادر شد و امروز با دستور دادستان شهرستان کوهرنگ ویلا‌ها تخریب شد.

پرویزی با بیان اینکه برای ساخت این ویلا‌ها هیچ مجوزی صادر نشده بود گفت: جهاد کشاورزی بر حسب وظیفه ذاتی خود با هرگونه تصرف و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی شهرستان کوهرنگ تخریب ویلا تغییر کاربری اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با اشاره به سطح زیرکشت ۱۳۳۸ هکتار این محصول استراتژیک اعلام کرد:  با توجه به پیگیری‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در مبارزه به موقع با آفت سن گندم پیش بینی می‌شودحدود۶۰۰۰ تن محصول با کیفیت تولید و برداشت شود .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد هم گفت: برداشت گندم در سطح این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین  آغازشده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

ابوالحسن پیرنیا با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک افزود: هم اکنون ۱۱ کمباین در  شهرستان آماده برداشت گندم است و معاینات فنی لازم برای خدمت رسانی به کشاورزان انجام شده است .

وی از خرید  محصول گندم به نرخ مصوب دولتی و تضمینی با قیمت ۱۷/۵۰۰ تومان از کشاورزان خبر داد .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • پیش بینی تولید ۲۱ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • ۲۲ میلیون مترمکعب آب در تایباد و باخرز خراسان رضوی صرفه‌جویی شد
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • پرورش کرم ابریشم کمک به اشتغال در مناطق روستایی است
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت