Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی  روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در جدیدترین دستورالعمل برای فعالیت های ورزشی و برابر ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین تصمیمات در خصوص از سرگیری فعالیت های ورزشی اعلام شد که بر این اساس، هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن های ورزشی در کلیه رشته های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: همچنین شروع فعالیت باشگاه های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته های ورزشی انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی منعی ندارد که با توجه به این دستورالعمل ، تمامی اماکن ورزشی در شهرهای سفید گیلان بازگشایی و همچنین فعالیت باشگاه های بدنسازی و استخرهای روباز نیز در شهرهای زرد گیلان از لحاظ شیوع کرونا، بلامانع است.

وی ادامه داد: طبق این دستورالعمل ، در شهر های قرمز نیز، رشته های انفرادی با تماس متوسط مانند بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت از امروز منعی ندارد.

وی اضافه کرد: اما فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهر های زرد و قرمز همچنان ممنوع است و قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی، انجام تست PCR الزامی است و پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است.

بخشی بیان کرد: ثبت نام تمام باشگاه های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.ir قبل از بازگشایی الزامی است و برگزاری مسابقات در هر شهری که بازگشایی انجام شده، منوط به تاییدیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت است و فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی فوق بایستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت تمام باشگاه ها و اماکن ورزشی تحت نظارت افسران کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه آن انجام می شود.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز ، فعالیت ورزش های اسکی ، اسکیت ، جهت یابی ، دارت ، پتانگ ، بدمینتون ، بولینگ ، تنیس خاکی ، تنیس روی میز ، تیراندازی ، تیراندازی با کمان ، دوچرخه سواری ، دوومیدانی ، سوارکاری ، شطرنج و قایقرانی در ماده های انفرادی ، کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، گلف ، موتورسواری و اتوموبیلرانی ، غواصی ، پیاده روی ، بازی های فکری ، طناب زنی ، ورزش های طبیعی ، ماهیگیری ورزشی ، فریزبی ، یوگا ، ورزش های تفریحی مهارت فردی و آمادگی جسمانی مجاز شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند