Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پرند گفت: در آستانه روز جهانی قدس و عید سعید فطر سومین مرحله کمک مومنانه به نیازمندان در شهر پرند با ۱۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، در آستانه روز جهانی قدس و عید سعید فطر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کرونا با حضور مسئولان و توزیع 1000 بسته معیشتی و بهداشتی در شهر پرند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه شهر پرند در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: خدا را شاکرم که از ابتدای آغاز رزمایش کمک مومنانه با مشارکت های سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و امام جمعه و مسئولان و مدیران و خیران و مردم فهیم شهر پرند توانستیم بیش از 3000 بسته معیشتی و بهداشتی که کالاهای اصلی مورد نیاز خانواده های نیازمندان محسوب می شود را تهیه و بسته بندی کنیم و در مراحل مختلف بین نیازمندان توزیع شود.

وی در مورد اجرای رزمایش کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله و هر مرحله 1000 بسته که در مجموع با  3000 بسته معیشتی و بهداشتی اجرا شد که نخستین مرحله در روزهای اول ماه مبارک رمضان و مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولات حضرت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) و سومین مرحله هم که امروز در آستانه روز قدس و عید سعید فطر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با رعایت تکریم و احترام از طریق مساجد و پایگاه های بسیج شهر پرند بین نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا از قبل شناسایی شده بودند به صورت پک و بسته بندی های رزمایش توزیع شد.

ارشدی در ادامه افزود: در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ملت‌های مسلمان به‌ویژه مردم شریف کشورمان خواست حال که محدودیت ها و فاصله گذاری های اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده از طرق دیگر انزجار خود از این رژِیم غاصب را اعلام دارند.

چهارمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه سپاه بین نیازمندان گلستانی آغاز شدتداوم کمک‌های مومنانه در کردستان؛ 4 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شدبیش از 443 هزار بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان سیستان‌ و بلوچستان اهدا شد

فرمانده سپاه شهر پرند خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری در برخی نقاط وجود ندارد اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند بار دیگر با حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین و آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت و حرکت انتفاضه، در روز قدس امسال گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارد و تأکید می‌کند که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهدشد و بشارت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به اقامه نماز در مسجدالاقصی که بیانگر پیروزی نهایی مسلمانان است به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه معیشتی و بهداشتی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان روز جهانی قدس بسته معیشتی سومین مرحله شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره طبخ ماهی در ماهنشان برگزار شد
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد