Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:02:39 GMT

موضوع قدس، ماجرای حقیقی تقابل کفر با اسلام است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۴۶۱

موضوع قدس، ماجرای حقیقی تقابل کفر با اسلام است

سردار رفیعی گفت: موضوع فلسطین، درگیری ۲ یا چند قدرت جهانی نیست بلکه ماجرای حقیقی تقابل کفر با اسلام است.

« سردار رستم علی رفیعی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به ایام پایانی ماه مبارک رمضان گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس، یکی از کارهای برجسته امام راحل بود که مانند تمام کارهای ایشان ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه تکریم و تجلیل قدس و فلسطین به پیروزی انقلاب اسلامی بر نمی گردد مطرح کرد: قبل از انقلاب نیز آزادی قدس شریف، مسئله اساسی دنیای اسلام بود و میزان اثرگذاری این جریان انقلابی در دنیا مشاهده می شد.

وی ادامه داد: این مسئله آنچنان حائز اهمیت بود که رژیم پهلوی به مبلغان و روحانیون تأکید می کرد در مورد فلسطین صحبتی نکنند و دائما در مورد نابودی اسرائیل و خطراتی که آن را تهدید می کند حرفی به میان نیاورند؛ امام راحل این جریان انقلابی را به خوبی هدایت و رهبری می کرد.

سردار رفیعی با اشاره به قرار گرفتن نخستین قبله مسلمین در فلسطین اذعان کرد: موضوع فلسطین و قدس ماجرای یک قطعه از کشور عربی یا درگیری دو کشور بر سر یک مرز جغرافیایی و یا ماجرای مخاصمه چند جریان سیاسی در منطقه نیست بلکه ماجرای حقیقی تقابل کفر با اسلام است.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: پیشینه تاریخی و عرض ارادت و وابستگی ملت ایران به فلسطین از این جنس است و امام خمینی (ره) قصد داشتند این جریان زنده بماند و خارج از مرزهای ایران نیز مطرح شود.

سردار رفیعی با اشاره به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمود: امام راحل با اسلام در ایران انقلاب کرد و این کشور را حفظ کرد افزود: امام خمینی (ره) این جریان را دقیقا در بستر باورهای عمومی مردم دنیای اسلام زنده نگه داشت و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز تجلیل و تکریم قدس عزیز و شریف نامگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: سخن روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها از زبان امام راحل و مقام معظم رهبری بیان شد این بود که از همه ادیان در فلسطین به دنیا آمده اند و در این سرزمین زندگی می کنند و در واقع هر فلسطینی برای فلسطین تصمیم می گیرد.

به گفته فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع)، جمهوری اسلامی ایران با هدایت های مقام معظم رهبری با تمام توان و قدرت از هر جریانی که در دنیا و غرب آسیا از جبهه مقاومت و فلسطین و قدس عزیز حمایت کند پشتیبانی می کند.

سردار رفیعی با اشاره به ریخته شدن خون مجاهدان در راه آزادی قدس تأکید کرد: نتیجه این خون ها استقلال، عظمت و برگشتن قدس شریف به دامان دنیای اسلام است. به یاری خداوند وعده الهی محقق خواهد شد و اسرائیل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید.

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: قدس سردار رفیعی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است