Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:00:38 GMT

اهدای ۵۷۸ واحد خونی توسط گلستانی ها در شب های قدر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۵۴۱

اهدای ۵۷۸ واحد خونی توسط گلستانی ها در شب های قدر

بنی عقیل در شب نوزدهم رمضان در استان گلستان ۱۸۰ واحد خون گیری انجام شد، گفت: در شب دوم احیاء ۲۹۵ واحد و در شب سوم احیاء ۲۰۳ واحد خونگیری در سطح استان رقم خورد.

«سید صادق بنی عقیل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سه سه شب احیا هر چند نسبت به سال قبل مراجعات کمتری از سوی مردم برای اهدای خون رقم خورد ولی با توجه به شرایط امسال حضور مردم را خوب ارزیابی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان با بیان اینکه در شب نوزدهم رمضان در استان گلستان 180 واحد خونگیری انجام شد، ادامه داد: در شب دوم احیاء 295 واحد و در شب سوم احیاء 203 واحد خونگیری در سطح استان رقم خورد.

 

بنی عقیل گفت: با توجه به اینکه مراکز درمانی روال عادی خود را از سر گرفتند میزان مراجعه بیماران به بیمارستان ها و جراحی بیماران افزایش یافته است و در این ایام میزان نیاز بیمارستان ها و بیماران  به گروه های خونی A  مثبت، B  مثبت و A  منفی بیشتر از گروه های خونی دیگر است.

 

وی افزود: در حال حاضر با افزایش  پیک مصرف گروه های خونی در بیمارستان ها تقاضا برای این گروه خوبی بیشتر است ولی در سطح بیمارستان ها به همه مراکز گروه خونی نیاز داریم.

 

مدیرکل انتقال خون استان گلستان تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار داریم انتظار این است  که مردم استقبال بیشتری برای اهدای خون داشته باشند و به این منظور در روز  دوشنبه (پنجم خرداد) مرکز انتقال خون  در گرگان باز است و خونگیری انجام می شود.

 

بنی عقیل افزود: همچنین تعطیلات روز 14 تا 16 خرداد را در پیشرو داریم و قبل از این ایام از 10  تا 13 خرداد انتظار داریم مردم مراجعات بیشتری به مراکز انتقال خون داشته باشند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل انتقال خون استان گلستان مدیرکل انتقال خون گلستان بنی عقیل مراسم شب های قدر شب های قدر پایگاه انتقال خون انتقال خون استان گلستان بیمارستان ها انتقال خون واحد خون بنی عقیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» در کمین «تمساح خونی»

فیلم سال گربه توانست ۸۰,۱۹۳,۵۳۵,۰۰۰ ریال از فروش این هفته را از آن خود کند اما این فیلم در رقابتی تنگاتنگ با تمساح خونی است چرا که تمساح خونی نیز با فروش ۱۰۴,۸۴۶,۸۷۰,۰۰۰ ریالی، در صدر آمار فروش سینما در این هفته قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به روال هفته قبل این هفته نیز از برهه‌های زمانی پررونق سینمای ایران بود و بر همین اساس از بیست‌وچهارم تا سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۳، سینماها با فروش ۱,۶۳۶,۶۴۱,۷۷۵,۰۰۰ ریالی با ۷۶,۳۱۰ سانس میزبان ۲,۶۷۰,۹۷۷ مخاطب بودند.

«سال گربه» که از هفته گذشته اکران شد تنها در یک روز اکران خود توانست ۷۰,۷۴۸ مخاطب را به سینما بکشاند، ۸۰,۱۹۳,۵۳۵,۰۰۰ ریال از فروش این هفته را از آن خود کند اما این فیلم در رقابتی تنگاتنگ با تمساح خونی است چرا که تمساح خونی نیز با فروش ۲۰۲,۹۸۴ بلیت، در صدر آمار فروش سینما در این هفته قرار دارد، همچنین از نقاط قابل توجه فروش این هفته گیشه‌ها توجه ویژه مخاطب به کودک و نوجوان و رشد چشمگیر «ایلیا، جستجوی قهرمان» نسبت به هفته قبل بود.

در ادامه مروری بر آمار فروش سینما در هفته‌ای که پشت گذاشتیم، خواهیم داشت:

نام فیلم تعداد بلیت فروخته شده (هفته قبل) تعداد بلیت فروخته شده تعداد سانس (هفته قبل) تعداد سانس میزان فروش (ریال) (هفته قبل) میزان فروش
تمساح خونی ۳۵۰,۲۴۸ ۲۰۲,۹۸۴ ۶,۶۴۳ ۴۸۱۰ ۲۰۳,۴۴۹,۲۷۵,۰۰۰ ۱۰۴,۸۴۶,۸۷۰,۰۰۰
سال گربه ۷۰,۷۴۸ ۱۵۶,۸۲۷ ۱,۱۹۰ ۳,۸۵۷ ۵۰,۹۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ۸۰,۱۹۳,۵۳۵,۰۰۰
بی بدن ۱۱۰,۷۰۳ ۸۰,۸۱۰ ۳,۶۴۰ ۲,۷۹۵ ۶۵,۰۵۷,۱۱۵,۰۰۰ ۴۲,۸۳۵,۹۲۰,۰۰۰
ایلیا، جستجوی قهرمان ۹,۳۵۲ ۱۵,۵۳۶ ۹۵۳ ۷۸۶ ۴,۳۳۰,۲۵۰,۰۰۰ ۵,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آسمان غرب ۱۲,۶۲۸ ۱۱,۰۰۸ ۸۰۹ ۶۹۳ ۶,۰۳۸,۵۶۰,۰۰۰ ۴,۸۳۳,۵۷۰,۰۰۰
آپاراتچی ۱۲,۲۰۱ ۷,۷۰۴ ۱,۰۲۶ ۶۴۴ ۶,۷۰۷,۰۰۵,۰۰۰ ۳,۵۵۱,۳۴۰,۰۰۰
نوروز ۹,۴۳۰ ۶,۷۸۸ ۸۴۴ ۴۶۵ ۴,۹۸۷,۷۹۰,۰۰۰ ۲,۷۱۲,۵۵۰,۰۰۰
پرویز خان ۴,۳۸۴ ۱,۹۵۵ ۵۰۷ ۲۶۳ ۲,۶۰۱,۳۹۰,۰۰۰ ۱,۰۵۴,۲۰۰,۰۰۰

کد خبر 745861

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند