Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:14:44 GMT

منطقه آزاد انزلی آماده میزبانی از مردم شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۸۲۲

منطقه آزاد انزلی آماده میزبانی از مردم شد

واحدهای تجاری،خدمات گردشگری محدوده منطقه آزاد انزلی ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت های بیشتر ستاد مقابله با کرونای این سازمان از تعطیلات عید فطر فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در ایجاد نشاط اجتماعی در این دوران اظهار داشت: باعنایت به اعمال محدودیت های بهداشتی در جهت مقابله با ویروس کرونا، باید با آمادگی کامل در مسیر بازگشایی اماکن گردشگری و تفریحی اقدام کنیم تا علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، با اعمال نظارت های بیشتر و اطلاع رسانی لازم، سلامتی و لحظات خوش گردشگران ورودی به منطقه تامین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان منطقه آزاد انزلی نظرات خود در زمینه راهکارهای نظارتی وعملیاتی سازی این طرح مطرح کرده و تقسیم کار لازم در حوزه های معاونت فنی-عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری،فرهنگی اجتماعی و گردشگری، توسعه مدیریت، مدیریت های روابط عمومی و امور بین الملل، فناوری اطلاعات،اداره کل حراست سازمان و جمعیت هلال احمر،اوراژنس،شبکه بهداشت ودرمان، فرماندهی پلیس راه و پلیس راهور استان گیلان نیز جهت آمادگی و هماهنگی بیشتر جهت استقبال از مسافران تابستانی در چارچوب پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین شد.

منطقه آزاد انزلی با بهره مندی از جاذبه های طبیعی و گردشگری و بخش تجاری سالیانه پذیرایی حدود ۷ میلیون گردشگر می باشد که بعد از شیوع کرونا و به منظور شکستن حلقه انتقال این بیماری، مراکز خرید و تجمع گردشگران در این منطقه از سوی این سازمان و با همکاری بخش خصوصی، به صورت موقت مشغول به فعالیت نبودند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033q2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انزلی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آماده شدن استان برای میزبانی از ۵۰ هزار نفر از هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز به مناسبت سالروز «عملیات بازی‌دراز» خبر داد.

سعید بهشتی‌راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور هموطنانمان در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپلذهاب به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز انجام شده، اظهار کرد: یادواره شهدای عملیات بازی دراز و برنامه صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز ۱۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: در ادامه این روز و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحق برگزار خواهد شد و صعود گروهی هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز را هم صبح روز ۱۴ اردیبهشت خواهیم داشت. 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ساله آغاز سال راهیان نور کشور با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود، عنوان کرد: برآورد می شود امسال شاهد صعود ۵۰ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات سرنوشت ساز باشیم.

بهشتی راد افزود: سال گذشته صعود بیش از ۴۰ هزار نفری هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز عملیات بازی دراز و آغاز سال راهیان نور کشور را شاهد بودیم.

وی در ادامه از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در جریان عملیات بازی دراز قسمت‌های مهمی از ارتفاعات بازی دراز از دشمن پس گرفته شد.

وی با اشاره به نقش مهم ارتفاعات بازی دراز در تامین امنیت منطقه در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس در مقطعی عراق توپخانه سنگین روی ارتفاعات بازی دراز مستقر کرده بود که پیروزی در عملیات بازی دراز بعد از اجرای چندین عملیات ناموفق و بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز در جریان عملیاتی به همین نام در واقع نقطه شروع پیروزی های رزمندگان بر دشمن بعثی بود.

بهشتی راد افزود: در عملیات بازی‌دراز ضمن انهدام تیپ سه پیاده کوهستان و وارد نمودن تلفات به تیپ ۲۲ کوهستانی دشمن، بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروهای تحت امر صدام کشته و زخمی شده و تعداد زیادی از آنها به اسارت درآمدند.

عملیات بازی‌دراز اردیبهشت ۱۳۶۰ با همکاری مشترک ارتش و سپاه و با هدف بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز از رژیم بعث صدام طراحی و اجرا شد. در جریان این عملیات مهم «علی اکبر شیرودی» خلبان برجسته و «حسین ادبیان» فرمانده شجاع گردان تکاور مالک اشتر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • آماده شدن کرمانشاه برای میزبانی از سالروز عملیات بازی‌دراز
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود