Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اعلام محدودیت پنج روزه در خوزستان، از شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی را به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت کنند.

دکتر علی احسان‌پور امروز اول خردادماه با اشاره به افزایش موارد شناسایی ابتلا به کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته و فعالیت اصناف در دو روز گذشته گفت: این میزان، نشان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و خریداران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر ۸۴۳ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۷۶۶۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

احسان‌پور در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی آمار مبتلایان تصریح کرد: با توجه اینکه جمع‌آوری اطلاعات محل دقیق سکونت افراد شناسایی‌شده، زمان‌بر است و برخی از بیماران در شهرهایی غیر از محل سکونت‌شان شناسایی می‌شوند و نیز لزوم اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به مردم؛ از این پس، بعد از اعلام آمار توسط سخنگوی وزارت بهداشت، آمار کلی موارد شناسایی‌شده اعلام و پس از جمع‌آوری آدرس دقیق محل سکونت افراد، آمار تفکیکی اعلام‌ می‌شود.

وی با اشاره به تداوم شناسایی و قرنطینه بیماران کم‌علامت و بدون علامت در استان خوزستان، گفت: با توجه به اعلام محدودیت پنج روزه در خوزستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از شهروندان خوزستان درخواست می‌شود جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل، فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را در بالاترین سطح رعایت کنند تا ان‌شاءالله با کمک یکدیگر، ریشه این ویروس منحوس را در استان خوزستان و کشور بخشکانیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0033q3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)