Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به تدریج فدراسیون اسکی نزدیک انتخابات می شود و عده ای با صحبت‌هایی علیه عملکرد این فدراسیون به دنبال فرافکنی هستند.

او درباره اظهارات اخیر حسین ساوه شمشکی درباره فدراسیون اسکی گفت: زمانی که مصطفی میرهاشمی المپین رشته اسکی صحرانوردی سرمربی تیم ملی بود، حسین ساوه شمشکی مدام به ما نامه می‌زد که این فرد مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر اکنون از آن‌ها بپرسید می‌گویند ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم. پس از این اعتراضات ساوه شمشکی را دستیار میرهاشمی کردیم. میرهاشمی هم پس از یک سال رئیس کمیته این رشته شد که پس از آن ساوه شمشکی را به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی انتخاب کردیم.

دبیر فدراسیون اسکی ادامه داد: فدراسیون در کار فنی مربی دخالتی نمی‌کند، اما مربی هم وظایفی دارد. فدراسیون در بعضی موارد از جمله هنگام گرفتن روادید اروپا و یا بازیکنانی که سربازی نرفته اند وثیقه می‌گیرد. در زمانی که حسین ساوه شمشکی هدایت تیم ملی اسکی را بر عهده داشت از یکی از اسکی بازان خانم به طور شخصی و بدون اطلاع فدراسیون یک چک ۵۰۰ میلیون تومانی به عنوان وثیقه دریافت کرده بود. پس از چند وقت بازیکن به همراه خانواده اش برای گرفتن چک به فدراسیون مراجعه کرد و ما تازه آن زمان از این موضوع مطلع شدیم.

ساوه شمشکی گفت: او حتی این چک را به فدراسیون نداده بود چرا که اصولا چک‌های تضمینی به فدراسیون تحویل داده می شود. پس از این اتفاق ما به ساوه شمشکی تذکر دادیم و احتمالا بعد از آن فدراسیون اسکی را به بله قربان متهم کرده است.

دبیر فدراسیون اسکی اظهار کرد: در سال ۲۰۱۸ بحث برکناری مربی یکی از رشته‌های اسکی مطرح شد که پس از آن حسین ساوه شمشکی در یک استعفای دسته جمعی استعفا کرد.این شخص مستعفی هم با میرهاشمی که تحصیلات داشت و هم با مربیان کنونی مشکل دارد پس موضوع سطح تحصیلات نیست و ایشان قصد سیاه نمایی فعالیت های فدراسیون را دارد.

بیشتر بخوانید:فدراسیون اسکی به دنبال بله قربان گو است/ مربیان تیم ملی صحرانوردی دیپلم هم ندارند

 لوازم اسکی صحرانوردی در ایران توسط فدراسیون خریداری شده است

او افزود: احمد کاویان سرمربی تیم ملی جوانان اسکی صحرانوردی داری مدرک مربیگری از آلمان است. همچنین محمد تقی ساوه شمشکی با توجه به سنی که دارد پر از تجربه است.
او درباره حواشی پیش آمده درباره فرنوش ساوه شمشکی بیان کرد: حسین ساوه شمشکی پیش از المپیک جوانان خواهرزاده اش را به حاشیه کشاند و نمی‌گذاشت او با تیم ملی تمرین کند. فرنوش ساوه شمشکی یکی از بازیکنان مستعد اسکی است و اگر او خودش تمریناتش را دنبال می‌کرد قطعا نتیجه بهتری در المپیک کسب می‌کرد.

ساوه شمشکی در پایان گفت: هر تعداد لوازم اسکی صحرانوردی که در ایران وجود دارد فدراسیون اسکی آن‌ها را خریداری کرده است. فدراسیون تلاش کرد بهترین لوازم را در اختیار ورزشکاران قرار بدهد. تحریم‌های ظالمانه‌ای در این راستا وجود داشت که باعث شد خریدی که از شرکت داشتیم به دستمان نرسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکی تیم ملی اسکی ایران بهرام ساوه شمشکی حسین ساوه شمشکی اسکی صحرانوردی فدراسیون اسکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی