Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه کشتار یهودیان در اتاق‌های گاز در اروپا «راهکار نهایی» تمدن غربی بوده است، تأکید کرد که مردم فلسطین نباید تاوان جنایات و گناهان غربی‌ها را بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که ملت فلسطین تنها به‌دنبال  این هستند که حق خود را از طریق یک همه‌پرسی بگیرند و نباید تاوان کشتار یهودیان توسط تمدن‌های غربی را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف در این پیام توئیتری نوشت: «منزجرکننده است که آنهایی که تمدنشان "راهکار نهایی" را در اتاق‌های گاز یافت، به آنهایی که به‌دنبال یک راهکار واقعی در صندوق‌های رأی از طریق یک همه‌پرسی هستند، حمله می‌کنند.»

وی افزود: «چرا آمریکا و غرب این‌قدر از دموکراسی می‌ترسند؟ فلسطینی‌ها نباید تاوان جنایات یا گناهان شما را بپردازند.»

اخیراً برخی مقامات غربی با دروغ‌پراکنی درباره پوستر «قدس‌، خرمشهر دیگر می‌شود» که در آستانه روز جهانی قدس در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شده است،‌ جمهوری اسلامی ایران را به یهودستیزی متهم کرده‌‌اند.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به انتشار پوستر «قدس‌، خرمشهر دیگر می‌شود» در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران را به یهودی‌ستیزی متهم کرده و مدعی شده بود که عناد با صهیونیسم ــ که وی آن را یهودی‌ستیزی جلوه داده است ــ خواست مردم ایران نیست.

دریابان علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری در پاسخ به این ادعاهای بی‌اساس نوشت: «لازم است به وزیر خارجه خبیث رژیم تروریستی آمریکا یادآور شوم که در جمهوری اسلامی ایران برخلاف الیگارشی گاوچران‌های غرب وحشی، رهبران منصوب و محبوب اکثریت مردمند و چیزی جز خواست آنها نمی‌گویند، ضمناً ما یهودستیز نیستیم، ستیز ما با جنایتکاران، غاصبان و کودک‌کشان است.»

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نباید تاوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟

به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: با حملۀ سیزدهم ‌آوریل ایران به اسرائیل، روابط دو طرف وارد مرحله و فصل تازه‌ای شد. چنین حملاتی برای کشورهای عرب قابل قبول و قابل تحمل نیست. به‌رغم همۀ اختلافاتشان با اسرائیل بر سر مسئلۀ غزه، همکاری کشورهای عرب به ویژه اردن برای مقابله با حملۀ اخیر بسیار مهم بود. زیرا ایران ثبات کل منطقه و کلیه کشورهای منطقه را به چالش کشید(!؟) وی می‌افزاید: حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، از هر لحاظ بی سابقه بود. حتی روس‌ها نیز در حملات‌شان به اوکراین، چنین حمله‌ای با چنین شدت و دامنه‌ای انجام ندادند. من نمی‌دانم که آیا جمهوری اسلامی ایران توان پرتاب همزمان ۳ هزار یا ۳۰هزار موشک و پهپاد علیه اسرائیل را داشته باشد و اگر داشته باشد، آیا سامانۀ دفاعی اسرائیل، توان خنثی کردن این سطح از حمله را خواهد داشت یا نه، ولی اگر جمهوری اسلامی چنین توانی را داشته باشد و آن را نیز به اجرا بگذارد، شکی نیست که ما وارد جنگی تمام عیار و بی‌سابقه و پرهزینه برای دو طرف خواهیم شد. وحشت‌زدگی و فرافکنی تحلیلگر صهیونیست در حالی است که وی به ‌هنگام اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق هیجان زده شده و گفته بود: مهم‌ترین نکته در حملۀ منسوب به اسرائیل در اول ‌آوریل گذشته این است که در نتیجۀ آن عالیترین مقام نیروی قدس سپاه پاسداران آن‌هم در کشور حسّاسی نظیر سوریه کشته شد. این حمله بیش از همه نشان داد که تا کجا اطلاعات اسرائیل دربارۀ محل حمله و حاضران در آن دقیق بوده است. محافل اسرائیلی صریحاً اعلام می‌کنند که باید دیر یا زود با اربابان نیروهای نیابتی ایران، درگیر بشویم. بسیاری معتقدند که اگر اسرائیل زودتر با ایران درافتاده بود،‌ ای‌بسا ایران از حملۀ هفتم اکتبر پشتیبانی نمی‌کرد. 21302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899335

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد