Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:06:34 GMT

فوتبالیست ایرانی ۳میلیون یورو قیمت خورد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۰۹۴

فوتبالیست ایرانی ۳میلیون یورو قیمت خورد

به گزارش Voetbalkrant بلژیک، ایوان لکو اکنون سرمربی جدید تیم فوتبال آنتورپ است. این سرمربی کروات پیش از این به تقویت تیم جدیدش فکر کرده و نفر نخست این فهرست یک مهاجم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، این رسانه بلژیکی نوشت: ایوان لکو در زمان عقد قراردادش با آنتورپ نام کاوه رضایی به مدیران این تیم ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ایرانی در زمان حضور ایوان لکو در کلوب بروژ به خاطر مصدومیت فرصت بازی را از دست داد. با این وجود کاوه رضایی در ماه‌های اخیر در شارلوا اثبات کرد که میل به گلزنی‌اش را فراموش نکرده است.

Voetbalkrant سپس درباره قیمت تمام شده کاوه رضایی برای تیم آنتورپ می‌نویسد: مدیر این تیم باید پول کافی را برای خرید کاوه رضایی جمع‌آوری کند، زیرا کلوب بروژ سال 2018 برای خرید این بازیکن از شارلوا پنج میلیون یورو پرداخت کرد. بنابراین کاوه رضایی با مبلغی کمتر از سه میلیون یورو نمی‌تواند از کلوب بروژ جدا شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا فوتبالیست لژیونر کاوه رضایی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

به گزارش قدس آنلاین، در معاملات امروز (پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

بروز رسانی: پنج‌شنبه ۳۰  فروردین ۰۹:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

۴۳  هزار و ۵۶۷  

قیمت دلار(حواله)

۴۰  هزار و ۶۴۸

قیمت یورو (اسکناس)

۴۶  هزار و ۳۶۹

قیمت یورو (حواله)

۴۳ هزار و ۲۶۲

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۸۶۳

قیمت درهم (حواله)

۱۱ هزار و ۶۸

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳