Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی،معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۹ بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد که ۵۴۵ واحد تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

او در این زمینه افزود: در این بازدید‌ها هفت واحد صنفی غیرفعال، یک واحد نیز پلمب و برای ۴۷ واحد نیز اخطار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: همچنین در این مدت ۶۲۴ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیرقابل‌مصرف معدوم و از ۱۱ مورد آب و موادغذایی نمونه‌برداری شد.

به گفته او، بازرسی از کارخانه‌ها و صنوف، نظارت بر روند انجام اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار و معاینات سلامت شغلی، نظارت بر رعایت اصول تامین سلامت شاغلان در مراکز خدمات جامع سلامت و نظارت بر رعایت دستورالعمل در اداره‌ها و پاساژ‌ها از دیگر اقدامات بوده است.

محبی افزود: پیگیری شکایت مردمی از کارخانه‌ها، اجرای پایلوت نظارت بر برنامه سلامت کارکنان دولت و پیگیری رعایت اصول فاصله‌گذاری و نظارت بر مسائل بهداشتی جایگاه‌های سوخت نیز از جمله اقدامات صورت گرفته مرکز بهداشت است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شهامت ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود.

وی ابراز داشت: تغذیه، محوری ترین مسئله در بحث سرطان است.

شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، تصریح کرد: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟.

شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟.

شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ابراز داشت: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود.

شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرنسل بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

کد خبر 6085206

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان