Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان در رزمایش همدلی و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای مددجویان امداد استان، اظهار کرد: اقدام سخاوتمندانه امروز برای محرومان در قالب رزمایش مواسات انفاق و احسان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز در رزمایش همدلی برای ایران همدل و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای مددجویان امداد لرستان، اظهار کرد: اقدام سخاوتمندانه امروز برای محرومان در قالب رزمایش مواسات انفاق و احسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از بیانات رهبر انقلاب درخصوص رزمایش مواسات و همدلی در نیمه شعبان، مجموعه کمیته‌امداد از جمله نهادهایی بود که به امر رهبری لبیک گفت.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با اشاره به اطعام مددجویان این نهاد در استان، افزود: تا روز گذشته بیش از 162 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی فارسانی بیان داشت: این کمک‌ها در بین نیازمندان و افراد مناطق محرومی که از طریق مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند، توریع گردید.

وی، هزینه 162 هزار پُرس غذای گرم را بیش از 2 میلیارد عنوان و تصریح کرد: این روند توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از توزیع بیش از 19 هزار بسته غذایی بین مددجویان این نهاد تا روز گذشته خبر و ادامه داد: هزینه این بسته‌ها بیش از سه میلیارد تومان بوده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: همچنین طی 26 روز گذشته، 585 میلیون تومان از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به مددجویان کمک شده، ضمن اینکه خیرین بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز به صورت بسته‌های غذایی کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رزمایش امروز با هدف توزیع 10 هزار بسته غذایی بین مددجویان برگزار شده است، گفت: ارزش  این بسته‌ها بیش از 2 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد رهبر انقلاب لرستان توزیع 10 هزار بسته کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار