Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:50:34 GMT

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۲۹۴

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

به نظر می رسد که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خود را به شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان برای خرید باشگاه نیوکاسل نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از داغ ترین بحث های فوتبال اروپا طی هفته‌های گذشته موضوع خرید باشگاه لیگ برتری نیوکاسل توسط شاهزاده متمول سعودی یعنی محمد بن سلمان بوده است.

 

در مقطعی گفته شد محمد بن سلمان به خرید باشگاه نیوکاسل بسیار نزدیک شده و حتی قصد دارد بعد از عملی شدن این موضوع برای جذب بازیکنانی نظیر گرت بیل، دریس مرتنس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام کند. حتی شایعاتی در رابطه با احتمال سرمربیگری مائوریسیو پوچتینو یا ماسیمیلیانو آلگری در این تیم انگلیسی نیز به گوش رسید.

 

 

 

 

بعد از گذشت چند هفته اما صحبت هایی در رابطه با مخالفت اتحادیه فوتبال انگلیس با خرید باشگاه نیوکاسل توسط بن سلمان مطرح شد و حتی به نظر می رسید که این معامله به بن بست خورده و گفته شد که شاهزاده سعودی قصد دارد برای خرید باشگاه رم اقدام کند.

 

در همین رابطه اما رسانه های سعودی گزارش داده اند که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خرید باشگاه نیوکاسل را به بن سلمان نشان داده و به این ترتیب نیوکاسل یک بار دیگر به هدف اول سعودی ها برای سرمایه گذاری در فوتبال تبدیل شده است.

نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل اتحادیه فوتبال انگلیس خرید باشگاه نیوکاسل بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، هزاران نفر از هواداران فوتبال به دلیل سرکوب هولیگان‌ها توسط دولت، از حمایت انگلیس در مسابقات یورو 2024 تابستان امسال منع شده‌اند.

بیش از 1600 هوادار انگلیسی، از 4 ژوئن تا فینال یورو 2024 در 14 جولای، مجبور به تسلیم گذرنامه خود به پلیس خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که برای شرکت در مسابقات به آلمان سفر نخواهند کرد.

مطابق قانون جدید دولت انگلیس، هر یک از این هواداران که پاسپورت خود را تحویل ندهند یا قصد سفر به آلمان را داشته باشند با جریمه نقدی سنگین یا دستگیری و حداکثر 6 ماه حبس محکوم خواهند شد.

به دنبال افزایش خشونت‌های مرتبط با فوتبال در سال‌های اخیر، به خصوص در بازی‌های خارج از کشور انگلیس که باشگاه‌ها یا تیم ملی این کشور در کشور دیگری بازی می‌کند، دولت و پلیس تصمیم به این اقدام گرفتند.

پلیس انگلیس تایید کرد که 2264 نفر را در مسابقات فصل گذشته دستگیر کرده و 682 حکم ممنوعیت جدید صادر کرد که بالاترین رقم از سال 2011 است.

این اقدامات تضمین می‌کند که هواداران واقعی فوتبال می‌نوانند با خیال راحت به مسابقات سفر کنند و از ارتکاب این جنایات در خارج از انگلیس توسط هولیگان‌ها جلوگیری شود.

مطابق قوانین جدید، احکام ممنوعیت فوتبالی توسط دادگاه‌ها پس از محکومیت برای یک تخلف مرتبط با فوتبال در کشور انگلیس صادر می‌شود. این جرایم می‌تواند شامل خشونت، بی نظمی، تهاجم به زمین، استفاده از مواد آتش نشانی و جرایم نفرات‌پراکنی در فضای مجازی باشد.

دیگر خبرها

  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین