Web Analytics Made Easy - Statcounter

درویشی گفت: امروز سومین مرحله توزیع معیشتی توسط جمعیت هلال احمر فارس برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان انجام شد و در مجموع در طول ماه مبارک رمضان، هشت هزار بسته معیشتی، هر بسته به ارزش۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (پنج شنبه 1 خرداد) آئین نمادین توزیع بسته های بهداشتی و غذایی بین بیماران خاص و اقشار نیازمند استان، گفت: امروز سومین مرحله توزیع معیشتی توسط جمعیت هلال احمر فارس برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: جمعا در طول ماه مبارک رمضان، هشت هزار بسته معیشتی، هر بسته به ارزش۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: امروز در آخرین مرحله، یک هزار بسته توزیع شد که جمعیت هلال احمر فارس برای بیماران صعب العلاج در کل استان نیز ۳۷ هزار بسته بهداشتی در نظر گرفته است که با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان توسط بیمارستان‌ها و دانشگاه بین بیماران توزیع خواهد شد.

درویشی تاکید کرد: نام این بیماران با حفظ اسرار آنها تنها به بیمارستان ها اعلام شده است تا این اقلام بهداشتی بین آنها توزیع شود.

وی ادامه داد: بسته ها شامل ماسک و محلول های ضدعفونی کننده است و بسته های تهیه شده امروز نیز که جمعیت هلال احمر به مناسبت ماه مبارک رمضان، تهیه کرده است شامل کنسرو، چای، رب گوجه، ماکارانی، شکر، عدس و ... است.

گفتنی است این بسته ها با کمک خیران تهیه شده و در قالب طرح کمک مومنانه برای بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی برای مشارکت در مقابله با کرونا در استان به انجام رسیده است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته معیشتی کرونا در فارس بسته معیشتی جمعیت هلال احمر فارس شیراز جمعیت هلال احمر فارس ماه مبارک رمضان هزار بسته توزیع شد بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان