Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:49:50 GMT

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ساوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۶۳۰

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ساوه آغاز شد

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه از آغاز مرحله چهارم کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

حجت اله دستجانی در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوه از آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و مواسات، چهارمین مرحله از این رزمایش با هدف بهره مند شدن خانواده های نیازمند از عصر امروز در شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این مرحله که مصادف است با روز قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر 3 هزار بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی با ارزشی در حدود 300 هزار تومان برای هر بسته آماده شده که قراراست طی روزهای آینده بین جامعه هدف توزیع شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه مجموع بسته های توزیع شده در این شهرستان را 21 هزار عدد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان ساوه با تعامل و همدلی بین مسوولان و مشارکت خوب خیران در این رزمایش موفق عمل کرد و امیدواریم توانسته باشیم بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر را تامین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مقام معظم رهبری ساوه فرمانده سپاه کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرده‌افشانی نخیلات خرما در سراوان

ایرج رستم زهی،  رئیس جهاد کشاورزی سراوان گفت: سراوان دارای ۳ هزار و ۸۰۰ هکتار نخیلات است که از این میزان ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار بارور و ۲۰۰ هکتار غیر بارور است.

ایرج رستم زهی، گفت: درخت خرما در شمارش آن از نفر عنوان می‌شود، تنها موجود زنده‌ای محسوب می‌شود که همیشه در حال تکاپو است.

رئیس جهاد کشاورزی سراوان ادامه داد: پس از هرس شاخه‌های درخت خرما در شهریور زمان خوب چهل‌روزه نخل می‌رسد و پس از آن به مدت پنج ماه خوشه را درون خوشه پرورش می‌دهد

رستم زهی با اشاره به اینکه خرما گیاهی دوپایه است و برای اینکه میوه تشکیل شود باید گرده نر به ماده منتقل شود، اضافه کرد: از اول فروردین‌ماه گرده‌افشانی درختان خرما به‌صورت دستی و صنعتی در شهرستان سراوان آغاز شده است که پس از گرده‌افشانی و گذشت ۱۵ الی ۲۰ روز خوشه که بسته بوده باز می‌شود و به مرحله ثمره دادن وارد می‌شود

وی با بیان اینکه در حین گرده‌افشانی کشاورزان اصلاح درختان را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: یکی از رایج‌ترین شیوه‌های گرده‌افشانی در کشور گرده‌افشانی به‌صورت سنتی انجام می‌شود و ازآنجایی‌که این مرحله از مراحل حساس محسوب می‌شود بهتر است توسط افراد ماهر صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز گرده‌افشانی نخیلات خرما در سراوان
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان