Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضوی کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این مذاکرات مقرر شده است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری در این خصوص را به ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی واگذار کند.

وی ادامه داد: احتمال بسیار برای حذف محدودیت ساعتی زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) وجود دارد اما هنوز هیچ ابلاغ رسمی در این خصوص به آستان قدس رضوی ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در نشست ۲۷ اردیبهشت با حضور رییس جمهوری با بازگشایی محدود صحن‌های روباز حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از ابتدای ماه شوال موافقت کرده است.

پس از تایید رسمی مشاهده ویروس همه‌گیر کرونا در ایران و مواجهه جامعه با آمار تصاعدی شیوع آن، ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا متکی به نظر کارشناسان، آمارها و مصلحت عمومی جامعه نه تنها به پرهیز مردم از حضور در هر جمعی، شکل دادن اجتماعات و تماس‌های چهره‌ به‌ چهره با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا حکم داد بلکه در پی تعطیل نمودن مدارس و دانشگاهها "نهضت در خانه ماندن" را ترویج کرد تا کل کشور و ملت بر اساس گام‌های مشخص عملی و موثر، به مصاف بحران کرونا بروند.

در ادامه این مسیر روز ۲۴ اسفند ماه پارسال تصمیم ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا برای بستن درهای حرم‌های مطهر و اماکن متبرکه سراسر کشور در صدر اخبار قرار گرفت.

طی این مدت تاکنون درهای حرم مطهر رضوی حتی طی شب‌های قدر نیز همچنان بسته ماند اما مشتاقان اهل بیت (ع) از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم نورانی حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از فرصت معنوی این شب‌ها بهره‌مند شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ستاد ملی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

ساخت ضریح مطهر حرم بانوی کرامت سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن توسط استاد متین فر تکمیل و نهایی شده و باتوجه‌به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجرا است و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

گفتنی است برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری بر روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

کد خبر 6079950

دیگر خبرها

  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • حال و هوای زیارت در یک روز بهاری حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی