Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنجشنبه در نشست قدس پاره تن اسلام که با حضور سفیر سابق ایران در عمان، کارشناس ارشد رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس برنامه میدانی به خاطر رعایت مسائل بهداشتی برگزار نمی‌شود، رسالت روابط عمومی‌ها و فعالان فضای مجازی سنگین‌تر می‌شود و روز قدس باشکوه‌تر از همیشه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

محمودی بیان داشت: امسال با استفاده از فضای مجازی جهت پاسداشت جهانی روز قدس و دفاع از قدس شریف قبله اول مسلمین اقداماتی صورت گرفته است که باید فریاد مظلومیت قدس شریف به گوش جهانیان رسانده شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: حوادث سرزمین‌های اشغالی نشانگر آن است که نابودی این رژیم کودک کش نزدیک شده و قبله اول مسلمین از لوث صهیونیست‌ها پاک خواهد شد.

کد خبر 4931775

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سید محسن محمودی ورامین ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا روز قدس بیرجند مواسات کمک به نیازمندان ایلام روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد