Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوچنکو از کارشناسان مطرح روسیه در امور خاورمیانه و رییس پیشین مرکز پژوهش های راهبردی مذاهب و سیاست های جهان معاصر این کشور، در میزگردی اینترنتی با حضور کاظم جلالی سفیر ایران به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: از مردم و دولت ایران برای اینکه هر ساله مبارزه برای احقاق حقوق فلسطین را یادآوری می کنند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز جهانی قدس، روز مبارزه برای کسب حقوق فلسطین و عدالت و آزادی مردم این سرزمین است.

کارشناس روس با بیان اینکه سفیر ایران در روسیه به تفصیل مبارزه مردم فلسطین با اشغال این سرزمین و مراحل تاریخی آن را تشریح کرد، گفت: مبارزه مردم فلسطین، صرفا مبارزه یک ملت برای جایگاه خود بر روی کره زمین نیست هرچند که می تواند این گونه نیز تفسیر شود.

وی ادامه داد: مبارزه مردم فلسطین در واقع مبارزه نیکی با پلیدی و شر و مبارزه ملت ها با امپریالیسم است که ابزار در دست شیطان برای بردگی انسانهاست. امپریالیسم پول و ثروت را در جایگاه برتر بر انسانها قرار می دهد و استکبار را هدف خود قرار می دهد.

به گفته شوچنکو، سران کشورهای امپریالیستی به خود حق می‌دهند سرنوشت کشورهای دیگر را تعیین کنند. 

کارشناس روس با بیان اینکه امپریالیست ها در جریان جنگ داخلی روسیه پس از انقلاب سال 1917 وارد روسیه شدند، افزود: جنگ داخلی روسیه در واقع جنگ مردم روسیه نبود بلکه امپریالیست ها ازجمله عوامل انگلیسی وارد این کشور شده بودند تا پس از پایان جنگ داخلی، روسیه را به حراج بگذارند.

نماینده سابق مجلس اجتماعی روسیه خاطرنشان کرد: مبارزه مردم فلسطین، مبارزه همه نیروهای سالم و مبارزه مردم ایران است که در واقع در خدمت مقدم مقابله با محور شرارت قرار دارد و با ابلیس و آمریکا مبارزه می کند و نیروهای حامی فلسطین در روز قدس متحد می شوند.

وی ادامه داد: مبارزه برای حمایت از مردم فلسطین در واقع مبارزه علیه نیروهای اشغالگر و امپریالیستی و نیروهایی است که می خواهند بشریت را به بردگی درآورند. 

وی افزود: آنان فکر می کنند که فلسطین، ایران، روسیه و کشورهای دیگر بازار آنها است که می توانند بیایند تجارت کنند. ازنظر آنان (سران امپریالیست ها) ما منابع کاری هستیم و باید برای آنان کار کنیم. این آرزوی انگلیس استعمارگر است.

شوچنکو گفت: به همین خاطر روز قدس نه تنها علامت همبستگی با مردم فلسطین بلکه مقابله با شیطان و خادمین آن بر روی زمین است و مربوط به ایران، ونزوئلا و هر کشور دیگری می شود که با ابلیس مقابله می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد که مردم فلسطین سرانجام به پیروزی می رسند و صهیونیست ها متضرر خواهند شد و در بین یهودیان افراد زیادی وجود دارد که از عدالت حمایت می کنند.

برچسب‌ها روسیه ایالات متحده آمریکا روز قدس فلسطین پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ایالات متحده آمریکا روز قدس فلسطین روسیه ایالات متحده آمریکا روز قدس فلسطین مبارزه مردم فلسطین روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است