Web Analytics Made Easy - Statcounter

این فرستنده از مصوبات سفر استاندار به شهرستان مرزی درمیان است و روز پنجشنبه به طور همزمان چهار فرستنده دیگر در روستاهای سیاه خونیک شهرستان نهبندان، ماخونیک شهرستان سربیشه، آفریز و سینیدر در شهرستان قاینات به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این فرستنده‌ها ضریب نفوذ دیجیتال در استان خراسان جنوبی به مرز ۹۳ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار هزینه شده برای این پنج فرستنده ۲۶ میلیارد ریال است که با مشارکت استانداری خراسان جنوبی، سازمان صدا و سیما و بنیاد علوی تامین شده است.

مشارکت مردم در ساخت بنا، همراهی برای راه‌اندازی فرستنده و تکمیل آن در بازه زمانی ۲۱ روز از ویژگی‌های این پروژه در شهرستان درمیان است.

استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گفت: یکی از برنامه‌های سال گذشته هماهنگی بین نهادها و دستگاه‌هایی است که در محرومیت‌زدایی در استان فعالیت دارند و اولین بار در کشور ستاد هماهنگی مناطق کمتر توسعه یافته تشکیل شد و برای چهار شهرستان کمتر توسعه یافته، دستگاه معین مشخص کردیم.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به احصای ۱۵ شاخص محرومیت در این شهرستان‌ها افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در کاهش محرومیت اثرگذار بوده افزایش ضریب نفوذ دیجیتال در نقاط روستایی استان است. 

وی اظهار داشت: تا ۲ سال گذشته ۴۴ ایستگاه دیجیتال در سطح استان ایجاد شده بود اما در سال ۹۸ با الگوی کار مشارکتی ۵۰ ایستگاه دیجیتال در مناطق روستایی راه‌اندازی شد. 

وی با بیان اینکه تا هفته دولت امسال ۵۰ ایستگاه دیجیتال راه‌اندازی خواهد شد گفت: ضریب برخورداری استان در حال حاضر ۹۲.۵ درصد است که در شهریورماه با افتتاح ۵۰ ایستگاه جدید به میانگین ۹۶.۵ درصد می‌رسیم و رکورد خوبی است.

برچسب‌ها صدا و سیما استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح درمیان دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح درمیان دیجیتال صدا و سیما استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح درمیان دیجیتال خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: ایستگاه درح‌ شهرستان سربیشه با ثبت ۲۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در خراسان جنوبی ثبت کرده است.

لطفی افزود: ایستگاه معصوم آباد با ۱۴ میلی متر، حجت آباد،کلاته گاویچ و روستای درمیان ۱۳میلی متر ،کفاز و گزیک ۱۲ میلی متر، ماهیرود۱۰ میلی متر،ابراهیمی،مود،خلف و دستگرد نیز ۹میلی متر را ثبت کردند .

وی با اشاره به اینکه از امشب افزایش ابر در استان رخ می‌دهد گفت:همچنین از اواخر وقت فردا شب تا پنج شنبه با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان وقوع رگبار و رعد برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وزش تند باد به خصوص در نیمه جنوبی استان قابل پیش بینی است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال