Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:50:59 GMT

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۰۳۱

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است.

وی گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به زمان تعطیلات، مسافران به صورت همزمان اقدام به شروع مسافرت میکنند که این باعث ایجاد ترافیک‌های مقطعی و پس زدگی بار ترافیکی میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی افزود: هم وطنان در چنین شرایطی با اعمال مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمانبندی کنند تا در ساعات پیک ترافیک در جاده‌ها حاضر نباشند و در صورت برخورد با اینگونه ترافیک‌ها با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تهلفات حادثه ساز، عدم ورود به لاین خاکی با صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ضمن بیان اینکه هم وطنان سفر خود را به روشنایی روز موکول کنند، ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

وی اضافه کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد در این محور‌ها وجود ندارد.

محبی با بیان اینکه حادثه حاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: محور هراز در روز‌های پنجم، ششم و نهم خردادماه از ساعت ۱۳ از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک سنگین محور هراز پلیس راه محور فیروزکوه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی