Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:30:11 GMT

ایرانشهر و چابهار ۲ کانون فعال کرونا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۱۸۳

ایرانشهر و چابهار ۲ کانون فعال کرونا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر محمدمهران امینی فرد افزود: با شناسایی ۱۳ مورد جدید، آمار بیماران قطعی کووید - ۱۹ حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طبق نتایج آزمایشگاهی به ۲۳۲ نفر رسید که متاسفانه ۹ نفر جان باخته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر: اظهار داشت: تا این لحظه ۶۸۰ نفر با مشکلات حاد تنفسی مراجعه و تحت بستری قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: دلیل اصلی افزایش بیماران در موج دوم عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برقراری تجمعات خانوادگی، اداری و مذهبی می‌باشد و تنها راه پیشگیری نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

دکتر امینی فر گفت: بهترین روش پیشگیری از کرونا، درخانه ماندن است و علاوه بر آن رعایت توصیه‌های بهداشتی و بهداشت فردی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات اداری، خانوادگی و مذهبی نقش تاثیرگذاری در کاهش آمار و قطع زنجیره انتقال بیماری دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس بیت المقدس دعای روز بیست و هفتم رمضان اسرائیل فلسطین کانون فعال کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ایرانشهر چابهار روز قدس بیت المقدس دعای روز بیست و هفتم رمضان اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط