Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پلدختر گفت: 411 خانوار سیل زده این شهرستان با گذشت 14 ماه از سیل تا کنون هیچ‌گونه لوازم خانگی دریافت نکرده و دنبال این موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان، از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این جلسه انتقاد و اظهار کرد: پلدخترعلاوه بر کرونا، هنوز مشکلات سیل در آن مشهود بوده و نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبات مردم سیل‌زده، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسؤولان در راس نماینده و فرماندار نسبت به رفع این مشکلات تا تعیین تکلیف آن توجه و اهتمام ورزند.

امام جمعه پلدختر نخستین مطالبه مردم پلدختر را قطع شدن گاز سی ان جی در این شهر عنوان کرد و خواستار اعلام دلیل این قطعی با وجود 2 جایگاه سی ان جی در پلدختر شد.

وی افزود: رانندگان پلدختری در شرایط کرونا برای استفاده از گاز سی ان جی 80 کیلومتر مسیر رفت و برگشت تا رومشکان را طی می‌کنند که اتلاف وقت، صرف انرژی، تحمیل هزینه رفت و برگشت، پیمودن مسافت ومخاطرات جاده‌ای را به دنبال داشته و بنابراین باید برطرف شود.

امام جمعه پلدختر گفت: 411 خانوار سیل زده این شهرستان با گذشت 14 ماه از سیل تا کنون هیچ‌گونه لوازم خانگی دریافت نکرده و دنبال این موضوع هستند.

موسوی یادآورشد: آموزش و پرورش پلدختر بر اساس تماس ده‌ها نفر از والدین دانش آموزان برای دریافت شهریه آنها را با وجود تعطیلی مدارس از طریق پیامک تحت فشار قرارداده‌اند و مردم در این شرایط توان پرداخت را ندارند که در این رابطه پیگیری لازم جهت تنفس و یا تقسیط این مبالغ صورت گیرد.

وی افزود: فاضلاب بخش شرقی شهر پلدختر در محدوده بخشیوندها مشکل دارد و سلامت ساکنان را به خطر انداخته و لازم است متولی رفع این مشکل مشخص و پیگیری شود.

امام جمعه پلدخترگفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر وضعیت سفید این شهرستان، نماز جمعه دوم خرداد ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در پلدختر و معمولان برگزار و روز یکشنبه در صورت اعلام عید سعید فطر از سوی دفتر مقام معظم رهبری نماز در این 2 شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل لوازم خانگی امام جمعه خانوار امام جمعه پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی