Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:22:47 GMT

به رسمیت شناختن روز جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۴۱۵

به رسمیت شناختن روز جهانی کشتی

اتحادیه جهانی کشتی از جامعه کشتی جهانی خواست تا روز جهانی کشتی را به رسمیت بشناسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی در خبری که بر روی سایت رسمی خود قرار داده است، از تمامی جامعه کشتی جهان خواسته است که روز 23 ماه می میلادی (شنبه 3 خرداد ماه) بعنوان روز جهانی کشتی به رسمیت بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
البته اتحادیه جهانی کشتی چند سال پیش این روز را بعنوان روز جهانی کشتی اعلام کرده است و امسال از تمامی جامعه کشتی به ویژه کشتی گیران، داوران، مربیان و هواداران خواسته است که عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با کشتی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اتحادیه جهانی در این مورد گفته است: جشن رسانههای اجتماعی با محوریت به رسمیت شناختن "روز جهانی کشتی" در روز شنبه 3 خردادماه آغاز و تا پایان ماه می میلادی ادامه خواهد داشت تا این ماه به ماه کشتی در جهان شناخته شود. نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در اینباره گفت: این روز کشتی برای شما ورزشکاران، هواداران، مربیان، داوران، پزشکان، مادران و پدران است. ورزش کشتی را تجربه کنید و آن را با ما و خانواده کشتی با #ThisIsWrestling به اشتراک بگذارید. اگرچه ویروس کرونا مانع حضور جامعه کشتی بر روی تشک شده است، اما هنوز شور و شوق زیادی در مورد مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات قاره‌ای و جهانی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی اتحادیه جهانی کشتی روز جهانی کشتی جامعه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم

محمد توکل پیشکسوت کشتی ایران در ۹ اسفندماه درگذشت

طرفداری | محمد توکل، چهره برجسته کشتی ایران و جهان در ماه پایانی سال ۱۴۰۲ درگذشت.

محمد توکل، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و نایب رئیس سابق فدراسیون جهانی کشتی، پس از گذراندن دوره بیماری در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

توکل از چهره‌های برجسته و نام‌آور کشتی ایران و جهان بود که خدمات ارزنده‌ای به این رشته ورزشی کرد. او سابقه ریاست فدراسیون کشتی ایران، نایب رئیسی فدراسیون جهانی کشتی، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی و ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی کشتی را در کارنامه خود داشت.

توکل در سال ۱۳۱۳ در تهران متولد شد و کشتی را از سنین نوجوانی آغاز کرد. او در دوران جوانی در رده ملی به مقام قهرمانی ایران دست یافت و در چندین تورنمنت بین‌المللی نیز شرکت کرد. توکل پس از دوران قهرمانی، وارد عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی شد. او در سال ۱۳۵۶ به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران انتخاب شد و در این سمت خدمات ارزنده‌ای به کشتی ایران کرد.

توکل در سال ۱۳۶۳ به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی انتخاب شد و تا سال ۱۳۷۶ در این سمت فعالیت کرد. او در این مدت نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشتی در جهان داشت. توکل همچنین از بنیانگذاران کنفدراسیون کشتی آسیا بود و سال‌ها به عنوان رئیس این کنفدراسیون فعالیت کرد. او در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین ایرانی، نشان افتخار فیلا را دریافت کرد.

یاد و خاطره محمد توکل گرامی باد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بایدن مدعی شد: تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند
  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • بایدن: کشورهای عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • ادعای بایدن: کشورهای عربی آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه