Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در واکنش به تخریب 10 ویلای غیرمجاز در شهرستان کوهرنگ گفت: امروز مردم چهارمحال و بختیاری با دیدن پیگیری‌های قضایی عادلانه، اعتمادشان به دستگاه قضا و نظام تقویت شد.

بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در واکنش به تخریب 10 ویلای غیرمجاز در شهرستان کوهرنگ گفت: در پی حکم تخریب ویلاهای غیرقانونی دهستان بیرگان، که روی ستون‌های زور و قلدربازی بنا شده و در غفلت و گذر زمان دیوارهایشان بالا رفته بود، اکنون شاهدیم که با دستور انقلابی و متعهدانه دادستان شهرستان کوهرنگ تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: به نمایندگی از مجموعه دانشگاهی استان، ضمن ابراز مراتب قدردانی از آیت الله رئیسی و نیز دفاع از دستور غیورانه دادستان شهرستان کوهرنگ خواستار آن هستیم به هر ساخت و ساز غیر قانونی و حضور خصمانه‌ای که به آرامش طبیعی این پهنه و حقوق مردم این منطقه صدمات جبران ناپذیری می‌زند، در روند کوه خواری خود و در یک هم دستی به ظاهر قانونی بر روی حقوق مردم ویلا بالا می‌آورند پایان دهید.

وی اضافه کرد: جریان دانشجویی چهارمحال و بختیاری از شما مصرانه درخواست دارد که نظارت بیشتری بر اجرای قوانین صورت بگیرد و دست آقازاده‌ها، سرمایه‌داران و رانت خواران زمین خوار را ببندید و این مسیری که شروع شده را با قدرت ادامه دهید.

عظیمی افزود: منابع طبیعی این استان، در درجه اول سهم و حق طبیعی مردم مظلوم همین استان است؛ پس به این جنگ نابرابر علیه منافع عمومی پایان دهید که مردم همانقدر که از بی عدالتی به تنگ آمده اند، امروز مردم چهارمحال و بختیاری با دیدن پیگیری‌های قضایی عادلانه، اعتمادشان به دستگاه قضا و نظام تقویت شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: همچنین درخواست می‌شود که برای عاملان این تصرف غیرقانونی، به جرم صاف کردن جاده قانون شکنی محاکمه قضایی مناسبی در نظر گرفته شود تا بار دیگر شاهد هموار شدن راه برای زمین خواران نباشیم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بیرگان تخریب ویلا غیرقانونی قوه قضائیه شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از واگذاری زمین‌های محدوده شهر‌های صمصامی و بازفت به راه و شهرسازی خبر داد
-نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بن با رویکرد بررسی مشکلات آموزشی و گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.
-رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار گفت: تجمع بزرگ معلمان این شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های ۲۰ گانه گرامیداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان است.
-جمعی از هنرمندان و شاعران استان در عصر شعر وعده صادق شهر وردنجان، سروده‌های خود را با مضمون عملیات مقتدرانه سپاه خواندند.
-هنرمندان شهرستان لردگان در قالب سه گروه سرود و یک گروه تئاتر به بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان هرمزگان اعزام شدند.
-در هفته سلامت بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان فلارد برگزار می‌شود.
-در نخستین روز از هفته سلامت، گلزار شهدای شهر لردگان غبار روبی و عطر افشانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری