Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاپ استام دوران سرمربیگری خود را در لیگ MLS و با تیم اف سی سینسیناتی دنبال خواهد کرد.

طرفداری - بر اساس اعلام رسمی باشگاه اف سی سینسیناتی، یاپ استام سرمربی جدید این تیم خواهد بود.

یاپ استام 47 ساله جانشین هم وطن خود، ران یانس، در تیم اف سی سینسیناتی خواهد شد. به گزارش وبسایت mlssoccer، یانس تنها 6 ماه پس از سرمربیگری در این باشگاه به خاطر اظهار نظرهای نامناسب و به دنبال شکایت اتحادیه بازیکنان MLS ناچار به کناه گیری از سمت خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یاپ استام حالا در حالی سکان هدایت سینسیناتی را به دست خواهد گرفت که در اکتبر 2019، پس از دوره ای کوتاه به عنوان سرمربی فاینورد از هدایت این تیم استعفا داد. مدافع سابق منچستریونایتد، میلان، آژاکس و تیم ملی هلند پس از پذیرفتن پیشنهاد هدایت اف سی سینسیناتی گفت:

فرصت کار کردن در آمریکا با باشگاهی مثل اف سی سینسیناتی در لیگ MLS برای من یک رویا است. من همیشه این کشور و روحیه مردم آمریکا را دوست داشتم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یاپ استام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

رالف رانگنیک بیشترین شانس را برای هدایت باواریایی ها در فصل آینده دارد.

طرفداری | پس از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان، حال رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است.

به گزارش مانوئل بونکه و فیلیپ کسلر، پس از مشخص شدن جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری، ابتدا یولیان ناگلزمان گزینه اصلی جانشینی این سرمربی بود. اما با توجه به تمدید قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ به سراغ گزینه بعدی خود رفته و حال رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت باواریایی هاست. در صورتی که این سرمربی به بایرن مونیخ پاسخ مثبت دهد، پس از گذراندن مسابقات یورو با تیم ملی اتریش، برای شروع کار خود به مونیخ خواهد رفت. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، حضور رالف رانگنیک روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل آینده، در طول همین هفته نهایی می شود.

رالف رانگنیک مایل است با بایرن مونیخ صحبت کند. چند هفته پیش جلسه ای بین او، ابرل و فرویند تشکیل شد، در نتیجه بایرن مونیخ و رانگنیک مدتی است که با هم در تماس و در حال مذاکره هستند. بیانیه اخیر رالف رانگنیک مبنی بر این که پس از یورو نیز به کار خود در تیم ملی اتریش ادامه خواهد داد، ارزشی ندارد و در حقیقت این مسئله برای او قطعی نیست. رانگنیک و کریستوف فرویند از زمان حضور در سالزبورگ رابطه بسیار خوبی با هم دارند و این مسئله می تواند به سود بایرن مونیخ تمام شود.

در صورتی که پاسخ نهایی رالف رانگنیک منفی باشد، روبرتو دزربی گزینه بعدی مکس ابرل و بایرن مونیخ است. هر چند، بند فسخ قرارداد 14 میلیون یورویی این سرمربی برای بایرن مونیخ بالا است. علاوه بر این، دزربی کادر فنی بزرگ و هشت نفره ای همراه خود به بایرن مونیخ خواهد آورد که این نیز هزینه زیادی برای بایرن مونیخ در پی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد