Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی ساوه با اشاره به قطع شدن راه روستایی در ساوه گفت: فردا اقدامات لازم برای بهسازی راه روستایی این دو روستا انجام خواهد شد.

کیوان گودرزی راد در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: عصر امروز گزارشاتی مبنی بر ریزش جاده روستایی مرق و مرقکان مخابره شد که بلافاصله تیم های کارشناسی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور در این منطقه مشخص شد که بر اثر بارندگی های اخیر و شکاف های ایجاد شده راه ارتباطی روستاهای مرق و مرقکان از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه دچار ریزش شده و عملا راه دسترسی به این دو روستا قطع شده است.

بخشدار مرکزی تصریح کرد: با حضور دستگاه های مختلف جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و مقرر شد فردا صبح مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری، هلال احمر و مدیریت بحران همراه با تیم های کارشناسی در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای ایجاد مسیر دسترسی جدید صورت پذیرد. 

وی با اشاره به اینکه این مسیر تنها راه تردد به این دو روستا است، افزود: مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته تعداد 4 قایق برای استفاده اضطراری از طریق دریاچه سد تا این دو روستا مورد استفاده قرار بگیرد و یک تیم پزشکی نیز در این منطقه مستقر شود.

گودرزی افزود: همچنین قرار است افراد سالمند و بیماران خاص این منطقه را برای مراقبت بیشتر به ساوه انتقال دهیم.

وی با اشاره به قطعی گاز در این منطقه نیز افزود: با هماهنگی فرماندار قرار است مطالعات دقیقی برای ایجاد مسیر دسترسی و انتقال یک خط گاز موقت به این دو روستا نیز صورت پذیرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان همچنین از هماهنگی های لازم برای تهیه اقلام خوراکی و آذوقه اهالی این دو روستا گفت و افزود: هلال احمر شهرستان ساوه وظیفه تهیه و انتقال آذوقه مورد نیاز برای اهالی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا ساوه راه روستایی مدیریت بحران دو روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران