Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر گفت: «در حال طراحی نرم‌افزاری هستیم تا دانشجویان خارج از کشور که بیشتر از ترکیه و آذربایجان و ... هستند، جذب کنیم و واحد بین‌الملل را در بستر الکترونیکی راه‌اندازی کنیم.»

غلامرضا کاظمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر در آموزش غیرحضوری و مجازی دانشجویان اظهار کرد: «هر تهدیدی که اتفاق می‌افتد، می‌توان با تدبیر آن را به فرصت تبدیل کرد و کرونا فرصتی را به دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه‌ها داد که به سمت آموزش مجازی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خیلی خوب از آموزش مجازی استقبال کردند، افزود: «در رشته کامپیوتر 50 عضو هیئت علمی داریم و همه همکاران وارد کار شدند و LMS تحت سیدا را راه‌اندازی و براساس بستر سیدا آموزش‌ها را ارائه کردیم. نواقص نیز به مرور برطرف شد؛ چراکه گزارش‌دهی‌های ما آنلاین است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر ادامه داد: «روز به روز مشارکت‌ها در آموزش مجازی بیشتر می‌شود، تمام استادان دانشگاه در کلاس‌های مجازی شرکت و بیش از 70 درصد دانشجویان نیز از این کلاس‌ها استقبال کردند و یکی از دلایل استقبال این است که دانشجوی غیربومی زیاد داریم.»

تداوم  آموزش مجازی در دوران پساکرونا

کاظمی‌زاده بیان کرد: «برنامه داریم که برای دوران پساکرونا نیز آموزش مجازی را ادامه دهیم و در حال کار و طراحی نرم‌افزاری هستیم تا دانشجویان خارج از کشور هم که بیشتر از ترکیه و آذربایجان و ... هستند، جذب کنیم و واحد بین‌الملل را در بستر الکترونیکی راه‌اندازی کنیم.»

وی عنوان کرد: «بحران کرونا مشکلاتی را پدید آورد؛ اما نقطه مقابل آن یک‌سری خودباوری‌ها و مسیرهای جدید را پیش روی ما قرار داد.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر خاطرنشان کرد: «اعتقاد دارم که آموزش مجازی و برخط همراه با تصویر بسیار عالی است و این نوع آموزش موجب جذب بیشتر دانشجو و افزایش کیفیت تدریس استادان خواهد شد.»

کاظمی‌زاده تأکید کرد: «در زمینه برگزاری جلسات دفاع، نرم‌افزار بومی ایجاد کردیم که به‌صورت تصویری جلسات دفاع را به‌صورت مجازی برگزار کنیم و این اقدام در کاهش مخاطرات و هزینه‌های برگزاری جلسات بسیار مؤثر خواهد بود.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شبستر آموزش الکترونیک آموزش مجازی واحد بین الملل دانشگاه برخط بستر الکترونیکی آموزش مجازی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به‌ گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، تجمع گسترده‌ای با حضور ریاست، معاونان، مدیران‌کل، کارمندان، اساتید، دانشجویان و همراهی مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، برگزار شد.

دانشجویان حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی، حمایت خود را از این اقدام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کردند.

در این تجمع، علی امامی تلارمی، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه طی سخنانی به بیان تحلیل موضوعات روز پرداخت و حمایت کامل دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227324 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند