Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در فضای مجازی برای انتقال پیام روز قدس به مردم جهان تاکید کرد: نباید بگذاریم که شرایط فعلی موجب شود این چراغی که برافروخته شده است خاموش بشود.

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن جایگاه روز قدس و وظیفه کشورهای مسلمان در حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: روز قدس یک روز جهانی بوده و جایگاه خود را در عرصه بین‌الملل به خوبی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم جهان نیز با این روز و پیام آن به خوبی آشنایی دارند. این‌که روز قدس اقدامات ناشایست رژیم صهیونیستی را در اشغال فلسطین به جهانیان نشان داد یکی از اقدامات زیبای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ما در این سال‌ها شاهد مبارزات مردم فلسطین و مردم جهان در این عرصه بوده‌ایم ولی متاسفانه در برخی موارد یک بی‌تفاوتی‌هایی از سوی برخی کشورهای عربی وجود داشته است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به هر شکل روز قدس و پیام آن بسیار مفید بوده و جای خود را به خوبی میان جهانیان باز کرده است. اگرچه امسال شاید شرایطی باشد که امکان برگزاری، حضور فیزیکی و تجمعات را در این روز نتوانیم متصور باشیم، ولی می‌توانیم از شرایط، پتانسیل و ظرفیت‌های دیگر بهره لازم را ببریم.

محمدی اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه‌ای است. اقدامات صداوسیما نیز در این حوزه می‌تواند مفید باشد. از هر ابزاری که در این حوزه دارای ظرفیت است باید با برنامه‌ریزی بهره لازم را ببریم تا این پیام به مردم جهان منتقل شود. نباید بگذاریم که شرایط فعلی موجب شود این چراغی که برافروخته شده خاموش شود. در واقع باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شرایط لازم را برای استفاده حداکثری از فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مردم جهان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند
  • پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»