Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:54:22 GMT

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور عراق و پادشاه سعودی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۱۵۹

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور عراق و پادشاه سعودی

رئیس جمهور عراق و پادشاه سعودی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی تلفنی درباره تقویت روابط میان دو کشور صحبت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی روز پنجشنبه تلفنی با «برهم صالح» رئیس جمهور عراق گفت‌وگو کرد.

در این تماس تلفنی که توسط رئیس جمهور عراق انجام شد، دو طرف بر تقویت روابط دوستانه میان دو کشور و راه‌های تقویت آن گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه سعودی نیز در این تماس تلفنی ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به عید فطر، برای عراق پیشرفت و ثبات آرزو کرد.

رئیس جمهور عراق نیز به تلاش ریاض برای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق پادشاه سعودی رئیس جمهور گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور عراق پادشاه سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش