Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکم اردیبهشت جاری بر اثر حادثه‌ای که برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار در دریای عمان رخ داد،   ۱۹ تن از پرسنل ناوچه کنارک شهید و ۱۵ تَن مجروح شدند که شهید فلکنازی هم جزو آن‌هاست.

پس از تشییع ، مراسم خاص نظامی و وداع همرزمانش با این شهید در بندرعباس با حضور جمعی از مسوولان ،خانواده شهدا ، همچنین فرماندهان و پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین تشییع پیکر این شهید اهل سنت در بندرعباس اظهار داشت: شهید و شهادت بخشی از هر مقاومتی بوده و اگر ایران تمام معادله‌های دشمن را بهم ریخته به واسطه همین پایمردی و دلاورمردی شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: حضور نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های بین المللی نشان اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد:شهدای بسیاری در مانورها در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام شدند و اکنون نیز با آن زمان تفاوتی نداشته و جریان عظیم مجاهدانی که در مقابله با دشمنان جان خود را برای رسیدن به آمادگی بالا تقدیم می‌کنند بخشی از مبارزه پایان ناپذیر هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران امروز از خلیج فارس و دریای عمان تا آب‌های آزاد حضور مقتدرانه داشته و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این حضور در دریای کارائیب هم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطر نشان کرد: اهل سنت در عرصه‌ها مختلف جانفشانی در راه اسلام و انقلاب حضور و نقش گسترده و موثری داشته اند و خدمه ناوچه کُنارک هم در مسیر آزادی قدس شریف که پاره تن اسلام است به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس را گرامی می داریم و آرزو داریم هرچه زودتر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد الاقصی نماز جماعت اقامه کنیم.

پیکر شهید سرباز وظیفه ناوبان دوم شهیدفخرالدین فلکنازی روز جمعه در بستک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دریای عمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسجدالاقصی هرمزگان قدس بندرعباس خلیج فارس پروندهٔ خبری حادثه ناوچه کنارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دریای عمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسجدالاقصی هرمزگان قدس بندرعباس خلیج فارس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس دریای عمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسجدالاقصی هرمزگان قدس بندرعباس خلیج فارس جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی