Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:43:00 GMT

تب بوندسلیگا با داربی برلین داغ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۳۱۶

تب بوندسلیگا با داربی برلین داغ می‌شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان,  درحالی اکثر لیگ‌های معتبر اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز رقابت های خود را از سر نگرفته اند، بوندسلیگای آلمان این هفته حساسیت فوق العاده‌ای دارد. با دیدار تیم‌های فوتبال هرتابرلین و یونیون  هفته بیست و هفتم بوندسلیگا از امشب آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتابرلین-یونیون برلین (ساعت ۲۳:۰۰)

در مهم‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های بوندسلیگا امشب تیم‌های هرتابرلین و یونیون برلین در ورزشگاه المپیک برلین از ساعت ۲۳ به مصاف هم خواهند رفت.

در ۶ بازی قبلی هرتابرلین در بوندسلیگا به طور میانگین بیش از ۲/۵ گل زده شده است. این تیم در ۳ بازی قبلی خود هم حداقل ۲گل به ثمر رسانده و این آمار میتواند نوید یک بازی جذاب و پرگل را بدهد.

در جدول بوندسلیگا هرتابرلین در جایگاه یازدهم و یونیون دوازدهم قرار دارند و همین موضوع حساسیت‌های این داربی را دو چندان کرده است.

رقابت های بوندسلیگا فردا (شنبه) با برگزاری ۵ دیدار دیگر ادامه خواهد یافت و  تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند (تیم‌های اول و دوم جدول) در این روز به مصاف حریفان سرسخت خود می‌روند.

وولفسبورگ-دورتموند (شنبه - ساعت۱۸:۰۰)

در دیگر بازی حساس این هفته تیم های دورتموند و وولفسبورگ تیم‌های دوم و ششم جدول  در ورزشگاه فولکس واگن آرنا (ولفسبورگ) به مصاف هم خواهند رفت.

دورتموند ۵بازی اخیر خود در بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آن‌ها ۱۳ گل هم در این ۵بازی به ثمر رسانده اند. این آمار برای وولفسبورگ ۳ پیروزی و ۱۱ گل زده در ۵ بازی اخیر است.

خبر بد برای تیم دورتموند مصدومیت کاپیتان این تیم مارکو رویس است. او احتمالا به جدال حساس با بایرن مونیخ هم نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: یک ایرانی بهترین آسیایی تاریخ بوندسلیگا شد

مونشن گلادباخ - بایرلورکوزن (ساعت۱۸:۰۰)

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته تیم مونشن گلادباخ که در رده سوم جدول بوندسلیگا قرار دارد، مقابل بایرلورکوزن رده پنجمی قرار خواهد گرفت.

تیم مونشن گلادباخ در این فصل مدعی بوده و حتی شانس قهرمانی هم دارد. آن‌ها توانسته اند حریف خود را در بازی رفت شکست دهند.

بازیکنان بایر لورکوزن در این فصل فوتبال باشگاه‌های آلمان ۶ کارت قرمز دریافت کرده اند؛ همچنین آن‌ها در این آمار منفی رکورددار هستند.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه بورسیا پارک (گلادباخ) برگزار می‌شود.

پادربورن-هوفنهایم (شنبه-ساعت ۱۸:۰۰)

تیم رده هجدهمی پادربورن که کاندیدای اول سقوط به بوندسلیگا ۲ است، در ورزشگاه بنتلر آرنا میزبان هوفنهایم رده نهمی است.

تیم هوفنهایم در ۱۲ بازی اخیر خارج از خانه خود در بوندسلیگا ۱۹ امتیاز کسب کرده، در حالی که تیم پادربورن از ۱۳ دیدار اخیر خانگی خود فقط ۷ امتیاز به دست آورده است. 

پادربورنی ها در بازی رفت هم مقابل هوفنهایم با نتیجه سه بر صفر شکست خورده اند.

فرایبورگ - وردربرمن (شنبه ساعت۱۸:۰۰)

تیم فرایبورگ در این هفته و در ورزشگاه شوارتزوالد آرنا میزبان تیم وردربرمن خواهد بود.

تیم وردربرمن ۷ بازی از ۱۰ دیدار قبلی خود در تمام رقابت‌ها را با شکست مواجه شده است. آن‌ها در رتبه ۱۷ جدول بوندسلیگا قرار دارند و فاصله زیادی تا سقوط به بوندسلیگا ۲ ندارند.

در حالی که فرایبورگ در جدول رقابت‌های بوندسلیگا هفتم است. آن‌ها فصل خوبی را سپری می‌کنند و هفته قبل تا یک قدمی پیروزی مقابل لایپزیگ مدعی پیش رفتند، اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت (شنبه ساعت ۲۱:۰۰)

تیم بایرن مونیخ درحالی این هفته در ورزشگاه آلیانس آرنا از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی خواهد کرد که باید روز سه شنبه در حساس‌ترین بازی این فصل از مسابقات بوندسلیگا  مقابل دورتموند قرار بگیرد.

بایرن مونیخ در بازی قبلی مقابل یونیون برلین توانست تحت هدایت فلیک به آمار ۵۰ گل زده در ۱۶ بازی برسد که رکورد جدیدی در تاریخ بوندسلیگا محسوب می‌شود.

باواریایی‌ها (لقب تیم بایرن مونیخ) این هفته موفق شدند، قرارداد مانوئل نویر کاپیتان و دروازه بان خود را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کنند و به شایعات جدایی او پایان دهند.

اما از آن طرف تیم آینتراخت فرانکفورت اوضاع جالبی ندارد. آن‌ها در رتبه سیزدهم فوتبال باشگاه‌های آلمان قرار دارند و ۴ دیدار قبلی خود را در بوندسلیگا با شکست پشت سر گذاشته اند.

تیم بایرن مونیخ  با ۷۵ گل زده بهترین خط حمله بوندسلیگا را در اختیار دارد، در حالی که تیم آینتراخت فرانکفورت سومین خط دفاع ضعیف این رقابت ها است.

شالکه - آگسبورگ (یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰)

تیم فوتبال شالکه این هفته در ورزشگاه فلتینس آرنا میزبان آگسبورگ خواهد بود.

شالکه پس از شکست سنگین در دربی روهر (شکست ۴ بر صفر مقابل دورتموند) این هفته به مصاف  آگسبورگ خواهد رفت.

امین هریت و ژان کلر تودیبو ۲ بازیکن کلیدی تیم شالکه به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

تیم آگسبورگ رده چهاردهمی در بازی‌های خارج از خانه آمار جالبی نداشته است. آن‌ها فقط ۹ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه کسب کرده اند.

بازیکنان آگسبورگ در این فصل بوندسلیگا ۷۰ بار در تله آفساید گرفتار شده اند و این آمار بیش از هر تیم دیگری است.

تیم شالکه در ۵ دیدار اخیر خود مقابل تیم آگسبورگ هرگز شکست نخورده است. آن‌ها ۳ پیروزی در این ۵ مسابقه به دست آورده اند.

ماینتس - لایپزیگ (یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰)

تیم لایپزیگ، شگفتی ساز این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا در ورزشگاه اپل آرنا (ماینتس) مقابل تیم ماینتس قرار خواهد گرفت.

بازی رفت ۲ تیم با یک نتیجه عجیب به پایان رسید. شاگردان ناگلزمن (سرمربی تیم لایپزیگ) با ۸ گل مقابل تیم ماینتس به برتری رسیدند.

تیم فوتبال لایپزیگ در جدول این فصل از رقابت های بوندسلیگا چهارم است و تنها ۷ امتیاز با صدر فاصله دارد. آن‌ها در این فصل فقط ۳ بار شکست خورده اند و این بهترین آمار در این فصل فوتبال آلمان است.

تیم ماینتس در رده پانزدهم جدول فوتبال باشگاه‌های آلمان قرار دارد. آن‌ها دومین خط دفاع ضعیف لیگ هم هستند.

کلن - فورتونا دوسلدورف (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰)

تیم کلن پس از تساوی هفته قبل (۲ بر ۲ مقابل ماینتس) این هفته امید زیادی دارد تا تیم رده شانزدهمی فورتونا دوسلدورف را شکست دهد.

از طرفی تنها امید تیم فورتونا دوسلدورف به اریک تامی ستاره ۲۵ساله آلمانی این تیم است. او در این فصل بوندسلیگا ۵گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است.

تیم فورتونا دوسلدورف در بازی رفت با ۲ گل به پیروزی رسید.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه راین انرژی استادیوم به میزبانی تیم کلن برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگای آلمان دنیای فوتبال فوتبال اروپا رقابت های بوندسلیگا آینتراخت فرانکفورت فورتونا دوسلدورف بایرن مونیخ شنبه ساعت رقابت ها بازی رفت گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال

استقلال در هفته نهم لیگ بیست و سوم در قزوین با نتیجه ای پرگل متوقف شد

طرفداری | در یکی از دیدارهای جذاب و پر گل هفته نهم لیگ برتر، استقلال و شمس آذر در یک بازی نفس‌گیر به تساوی 2 – 2 رضایت دادند.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدرنشینی به مصاف شمس آذر قزوین رفته بودند، در نیمه نخست با گل‌های کوین یامگا (پنالتی) و آرمان رمضانی از حریف پیش افتادند.

اما در نیمه دوم، شمس آذر با بازی هجومی و فشار مداوم، موفق شد توسط امیرمحمد نسایی و حسین گودرزی بازی را به تساوی بکشاند.

استقلال در این دیدار چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و می‌توانست با پیروزی از زمین خارج شود.

با این تساوی، استقلال 18 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

شمس آذر نیز با کسب این امتیاز مهم، 10 امتیازی شد و به رتبه نهم جدول رده بندی صعود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • سریع‌ترین گل‌های تاریخ بوندسلیگا / فیلم
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود