Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:57:36 GMT

رییس شورای شهر مشهد: روز قدس فراموشی ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۴۳۹

رییس شورای شهر مشهد: روز قدس فراموشی ناپذیر است

محمدرضا حیدری به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در توئیتی نوشت: قدس هنوز بهترین بهانه برای فریاد از ستم قدرت‌ها در منطقه است.

وی افزود: مادام که قدرت‌ها، منطقه ما را جولانگاه امن ترک تازی و تجاوز بدانند، روز قدس فراموشی ناپذیر است.

طبق اعلام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ساعت ۱۲ روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، رهبر معظم انقلاب با جهان اسلام سخن خواهد گفت و این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش یاد شده برای بهره‌برداری حداکثری از سخنان رهبر معظم انقلاب در هیچ نقطه‌ای از کشور برنامه‌ای با عنوان مراسم روز قدس نخواهیم داشت.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمدرضا حیدری قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمدرضا حیدری قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمدرضا حیدری قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

به گزارش همشهری آنلاین، محسن مهدیان؛ مدیرمسئول در روزنامه همشهری نوشت، منتظر بودید بعد از تنبیه سخت رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب پیام دهند؟ روز گذشته این پیام را در جمع فرماندهان نیروهای مسلح بیان کردند؛ پیامی که هم مخاطب بیرونی داشت و هم داخلی. مخاطب خارجی پیام اقتدار گرفت و اما مخاطب داخلی...
یکم. اصلاح یک خطای ذهنی
از ساعات اولیه پس از تنبیه سخت، رسانه‌های دشمن در جنگ روایت‌ها سراغ تردیدسازی در اهداف موشک‌های سپاه رفتند. ابتدا گفتند ۹۹ درصد موشک‌ها رهگیری شده‌اند. بعد ناچار شدند اصلاح کنند و به ۹۷ درصد رسیدند. پس از انتشار فیلم‌ها باز هم با خفت حرف خود را پس گرفتند و به ۸۴ درصد رسیدند. حال آنکه باز هم دروغ می‌گفتند تا اینکه ناچار شدند اعلام کنند هرکس فیلم و عکس از حمله موشکی ایران منتشر کند، مجازات می‌شود. گذشت تا اینکه دیروز فیلم شلیک به پایگاه رژیم صهیونیستی توسط سپاه منتشر شد و باز هم رسانه‌های دشمن روسیاه‌تر شدند.
اما واقعیت این است که رهبر معظم انقلاب غیرمستقیم فرمودند از این مسائل عبور کنید. موفقیت ایران اینجا نیست و این موضوع مسئله فرعی است. سخنان رهبر معظم انقلاب یک خطای تحلیلی را در ذهن‌ها اصلاح کرد و آن دقیقا همان بود که اتفاقا غربی‌ها و خاصه صهیونیست‌ها بهتر از ما فهمیده بودند. به همین دلیل ایشان فرمودند: آنچه باعث شد دشمن از دست ما عصبانی شود همین موضوع اصلی است.
اما موضوع اصلی چیست؟
ایشان موضوع اصلی را فرمودند: «ظهور قدرت اراده ملت ایران».
به سخن دیگر اصل ماجرا انتساب تنبیه سخت به اراده ملت است. این ملت بود که تصمیم گرفت دشمن را ادب کند و این سیلی سخت ثمره وحدت درونی مردم و بروز اراده توحیدی آنهاست. این جملات را داشته باشید؛ آشناست. رهبر معظم انقلاب همین تعابیر را پس از حمله ایران به عین‌الاسد داشتند. آن روزها نیز عده‌ای در این ماندند که در عین‌الاسد چه گذشته است. اما رهبر معظم انقلاب حمله به پایگاه نظامی آمریکا را یوم‌الله دانستند و علت این نامگذاری را اینطور توضیح دادند: «اینکه ملتی با چنین قدرت و توان روحی به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم سیلی بزند، نشان‌دهنده دست قدرت الهی است؛ پس این روز بزرگ نیز جزو ایام‌الله است.»
تا اینجا را داشته باشیم. بند دوم ادامه همین بخش است.
دوم. پاسخ به یک سؤال ذهنی
اجازه دهید به چند روز قبل برگردیم. وقتی اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد بلافاصله رهبر معظم انقلاب فرمودند سیلی سخت خواهند خورد. چند روز بعد نیز تاکید کردند تنبیه می‌شوند. همان روزها بود که چه‌بسا برخی در دل‌شان این گذشت که رهبر معظم انقلاب چطور با این صلابت و استحکام از تنبیه و سیلی سخت و ادب‌کردن دشمن می‌گویند؟ شاید هم نگران شدند که اگر انتقام بگیریم چه اتفاقی می‌افتد؟ پاسخ به این سوال را هم رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی مسلح دادند. آنجا که گفتند: «به خداوند متعال حُسن‌ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف‌ناپذیر است.»
صلابت و استحکام رهبر معظم انقلاب در تهدید و تنبیه دشمن را باید در همین اعتماد به سنت قطعی الهی در دفاع از مومنین دید. و اما این دو بند یک جمع‌بندی کلیدی دارد.
سوم. درس نهایی
در بند یکم فرمودند: تنبیه سخت ثمره ظهور اراده ملت است.
در بند دوم فرمودند: وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف‌ناپذیر است.
و نتیجه اصلی؟ این را نیز سال‌ها قبل یعنی در سال ۹۴ فرمودند؛ جمله‌ای که تاریخی ماند: «من به تک‌تک این مردم اعتماد دارم. این حرکت عمومی را می‌بینم و اعتقاد دارم این دست خداست که کار می‌کند.»
حرف نهایی اینجاست؛ جایی که اراده مردم حاکم شود یدالله نیز همانجاست و احدی یارای مقابله با یدالله را ندارد.
و راز اینکه فرمودند به خدا حسن‌ظن داشته باشید، اشاره به همین پیروزی قطعی است.

کد خبر 846263 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها محسن مهدیان ایران و اسرائیل اسرائیل رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • گزارش تصویری | دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب