Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس حوزه علمیه اهل سنت قشم گفت: استقامت مردم فلسطین باعث شده تا چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر نمایان شود و هم‌پیمانی آنان با رژیم کودک‌کش سرائیل برای جهانیان به اثبات برسانند.

شیخ ابراهیم ابراهیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: روزی که با ابتکار امام راحل(ره)، «قدس» نام گرفت توانسته است آرمان آزادسازی اولین قبله مسلمانان را احیا کند و بار دیگر روح جهاد در مقابل دشمنان دین و مستکبرین را در کالبد جهان اسلام بدمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقامت مردم فلسطین باعث شده تا چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر نمایان شود و با سکوت در مقابل جنایات رژیم خون‌خوار صهیونیست، هم‌پیمانی خود را با این رژیم در حال افول برای جهانیان به اثبات برسانند.

این مدرس مدرس حوزه علمیه اهل سنت و دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح کرد: در این بین آمریکای جنایتکار با ابداع معامله ننگین قرن سعی در فروش سرزمین اسلامی فلسطین به صهیونیست‌ها، به رسمیت شناختن دولت قوم یهود در کل فلسطین، ایجاد روابط رسمی بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و حذف کامل دولت فلسطینی است.

ابراهیمی ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی همچنان مسیر اشتباهی را در قبال مسئله فلسطین در پیش گرفته‌اند و یا از روی یاس و ناامیدی و حتی ترس از قدرت پوشالی اسراییل و آمریکا با این 2 رژیم همراه شده‌اند.

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که خاک کشورهای اسلامی به جولانگاه نیروهای آمریکایی تبدیل شده است؛ آیا این دولت مردان، سیاست‌های آمریکا در مورد فلسطینیان و آینده فلسطین را مشاهده نمی‌کنند؟

این عالم اهل سنت و امام جمعه کُنار سیاه قشم بیان کرد: اراده خداوند متعال بر این قرار گرفته که  مستضعفان را پیشوایان و وارثان او بر این کره خاکی باشند و این وعده الهی تنها با صبر، استقامت و جهاد در راه خداوند محقق می‌شود.

ابراهیمی ابراز داشت: دشمنان اسلام در مقابل خیزش امت واحده و آگاهی و بصیرت آن‌ها احساس ناتوانی و ضعف می‌کنند از این رو با دسیسه‌چینی سعی در ایجاد تفرقه و برادر کشی در بین مسلمانان دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان‌های مختلف تلاش می‌کنند اختلاف، بغض و کینه را در قلوب مسلمانان القا کنند و از سوی دیگر چهره‌ای خشن را از مسلمانان به نمایش بگذارند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: ملت‌های مسلمان باید با بصیرت و پیروی از آیات الهی و سیره پیامبر اسلام(ص) که جلوه‌ای از رحمت الهی بر مردم جهان بود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهم تا قلوب مسلمانان را به یکدیگر نزدیک کند و به زودی شاهد آزادی قدس شریف از دست ناپاک رژیم کودک‌کش صهیونست باشیم.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر فلسطین اهل سنت رژیم صهیونیستی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888419

دیگر خبرها

  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • دهقان: مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • چگونه تشخیص دهیم یک تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است؟
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است