Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران تا پیروزی کامل مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در کنار مردم عزیز فلسطین هستند

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد گفت: ان‌شاالله جبهه مقاومت، مردم غزه و لبنان و مردم مسلمان منطقه و همچنین ملت ایران تا پیروزی کامل مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در کنار مردم عزیز فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی از شرق، غرب، شمال و جنوب خود را در چنگال قدرتمند ملت قهرمان فلسطین و دنیای اسلام مشاهده می‌کند.

وی افزود: ان‌شاالله این پیروزی را به زودی شاهد خواهیم بود و مطمئناً این پیروزی و سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل دور نیست.‌

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی، عصر یکشنبه و همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم «سید عیسی علوی» که با همراهی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و فرماندار پاکدشت انجام شد، ضمن دیدار و گفتگو با خانواده این شهید والامقام، آنان را اسوه‌های صبر و مقاومت دانست.

نایبی اظهار کرد: بی شک خون پاک شهدای مدافع حرم، عامل نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است و این اضمحلال را تسریع می‌کند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر اینکه تکریم خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم یک وظیفه است، افزود: ما همواره مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

گفتنی است که در پایان این دیدار خانواده شهید علوی به بیان خاطراتی از شهید و رشادت‌های ایشان پرداخته و همچنین نایبی با ارائه تقدیرنامه از رشادت‌های شهید و صبر و همراهی خانواده ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

لازم به ذکر است که احسان حیدری، سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت و دیگر مسئوولان نیز در این دیدار که با حضور همسر، برادر و فرزندان شهید علوی برگزار شد، معاون امنیتی انتظامی را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، «شهید سید عیسی علوی» در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در در سن ۴۲ سالگی بر اثر حمله موشکی آمریکا به شرق سوریه به شهادت رسید وی یکی از فرماندهان فاطمیون بود و می‌گفت: «به سوریه آمده ام تا سرباز حضرت زینب (س) باشم».

کد خبر 6084896

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • وعده صادق به همراه طوفان الاقصی منجر به نابودی افسانه شکست‌ناپذیری و ابرقدرتی رژیم اشغالگر شد
  • طرح شش ماده‌ای ایران به شورای امنیت برای مسأله فلسطین